مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۱۳۶ مورد تذکر به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی استان ارائه شده است.
کد خبر: ۲۰۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 30 March 2016

کریم حاجی‌زاده در گفتگو باخبرنگار مهرتصریح کرد: از این تعداد ۹۰ تذکر به مراکز اقامتی، پنج مورد به دفاتر خدمات مسافرتی و ۴۱ مورد به مراکز پذیرایی ارائه شده است.

وی تعداد تشویق مراکز گردشگری را ۲۴ مورد برشمرد و افزود: ۱۸ مرکز اقامتی و شش مرکز پذیرایی از ۲۷ اسفندماه تا ۹ فرودین ماه تشویقی دریافت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به انجام ۴۵۳ مورد نظارت از مراکز اقامتی، ۲۶۸ مورد از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی و ۵۷ مورد از دفاتر خدمات مسافرتی تأکید کرد: علاوه بر این ۲۳۷ مورد بازرسی نیز از مراکز اقامتی موقت از جمله کمپ‌ها، مهمان‌سراها و خانه مسافرها انجام شد.

به گفته حاجی‌زاده در مجموع فقط سه فقره اخطار کتبی به مراکز اقامتی و پذیرایی ارائه شده و یک دفتر خدمات مسافرتی نیز تعطیل و تعلیق شده است.

وی تعداد شکایات واصله از مراکز اقامتی را ۲۲ فقره برشمرد و تأکید کرد: علاوه بر این هشت شکایت از مراکز پذیرایی به دست ما رسیده و تاکنون از دفاتر خدمات مسافرتی و تورهای گردشگری شکایتی نداشتیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار