رئیس پلیس‌راه مازندران
رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به اینکه وضعیت ترافیک در محور سوادکوه از تونل شیرگاه تا محدوده زیراب به‌ صورت سنگین است، گفت: محور هراز تا اطلاع ثانوی یک‌طرفه شد.
کد خبر: ۲۰۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 30 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، جعفر محمدنژاد درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مازندران با اشاره به بازگشایی محور هراز بر اثر ریزش سنگ، اظهار کرد: در حال حاضر محور هراز به‌دلیل حجم زیاد خودروها از آب‌اسک به‌سمت تهران یک‌طرفه اعلام شده و تا اطلاع ثانوی این محدودیت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در محور هراز شاهد ترافیک سنگین هستیم، افزود: وضعیت ترافیک در محور کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه وضعیت ترافیک در محور سوادکوه از تونل شیرگاه تا محدوده زیراب به‌صورت سنگین است، تصریح کرد: در حال حاضر در محور گدوک سوادکوه شاهد بارش باران هستیم که جاده به‌صورت لغزنده است.

محمدنژاد با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران با توجه به لغزنده بودن، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار