دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد گفت: مراسم جشن گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی پنجشنبه در پارک ساحلی یاسوج برگزار می شود.
کد خبر: ۲۰۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳ 31 March 2016
محمد حسین زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراسم جشن به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و اداره میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد برگزار خواهد شد و زمان آغاز آن نیز ساعت 16 عصر است.
وی بیان کرد: 13 فروردین 95 نیز به منظور گرامیداشت روز طبیعت در 13 نقطه گردشگری و تفریحی شهرستان بویراحمد مراسم جشن به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و اداره میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد برگزار می شود.
حسین زاده اظهار کرد: از مهمترین این نقاط تفریحی و گردشگری می توان به آبشار یاسوج، سرنجلکل، خهکدون، سد شاه قاسم، تنگ گنجه ای و تنگ سریز اشاره کرد.
وی عنوان کرد: برنامه های متنوع شاد و مفرح از قبیل موسیقی و آواز محلی، ساز و نقاره، انجام حرکات موزون و معرفی آداب، رسوم و سنن غنی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد در این مراسم جشن اجرا خواهد شد.
حسین زاده ابراز داشت: رفاه حال گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد و ایجاد روحیه شادی و نشاط بین آنان از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم جشن است.
وی افزود: سخنران این مراسم جشن از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد شامل استاندار، یکی از معاونان وی و یا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.
شهرستان بویراحمد دارای حدود 100 تفرجگاه گردشگری طبیعی و مذهبی است.
این شهرستان به مرکزیت شهر یاسوج بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار