کد خبر: ۲۰۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 31 March 2016
تابناک گیلان: فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به کاهش انواع جرایم در طول اجرای طرح نوروزی در استان گیلان از کاهش ۳۰ درصدی نزاع و درگیری در این ایام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر پنج شنبه در جمع نیروهای طرح نوروزی استان گیلان، اظهار کرد: طرح نوروزی در استان گیلان با همکاری همه دستگاه های خدمات رسان و پلیس به خوبی اجرایی شده است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد کاهش تلفات جاده ای در ایام نوروز گفت: همه با یک همت جمعی بسیج شده و با توجه به شرایط جوی که امسال حاکم بود توانستیم وضعیت نسبتا مناسبی در استان به وجود بیاوریم.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح از توان و پتانسیل تمامی دستگاه ها برای ارتقای سطح امنیت ترافیکی استفاده شده است.

وی به کاهش  ۲۵ درصدی تلفات درون شهری و کنترل تلفات برون شهری در استان اشاره کرد و گفت: تصادفات جرحی در نوروز امسال نسبت به سال گذشته از کاهش قابل توجه ای برخوردار بوده است.

سردار میرحیدری با اشاره به اجرای طرح گیلان مطهر در نوروز امسال اظهار کرد: براساس توصیه های مقام معظم رهبری و مراجمع تقلید تلاش شد که با استفاده از پتانسیل روحانیان استان، میراث فرهنگی، اداره کل اوقاف، صدا و سیما و مشارکت دستگاه قضایی در زمینه کاهش ناهنجاری های اجتماعی و افزایش امنیت اخلاقی گامی موثر برداریم.

وی یکی از بازخورد های خوب اجرای این طرح را کاهش ۲۷ درصدی جرایم در حوزه انتظامی استان گیلان عنوان و تأکید کرد: اجرای مناسب این طرح بدون همکاری مردم استان و مسافران امکان پذیر نبود.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه به کاهش ۳۸ درصدی سرقت منازل، ۴۸ درصدی سرقت خودرو، ۵۵ درصدی سرقت احشام و ۲۷ درصدی سایر سرقت ها اشاره کرد و یاد آورشد:  خوشبختانه امسال در طول اجرای طرح نوروزی شاهد کاهش ۳۰ درصدی نزاع و درگیری بوده ایم.

وی با تأکید به اوج بازگشت مسافران نوروزی در دو روز گذشته در محورهای خروجی استان گیلان از همه مسافران درخواست کرد تا با رعایت قوانین و مقرارات ساعات پایانی سفر را به ساعتی خوش برای خود و خانواده تبدیل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار