مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب و سیاست های کلان دولت تدبیر و امید، توسعه گردشگری در سواحل مکران از جمله برنامه های مهم این سازمان است.
کد خبر: ۲۰۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹ 31 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ابراهیم ایدنی اظهارداشت: در همین راستا و به منظور رونق بخشی هر چه بیشتر به گردشگری ساحلی و دریایی در شرق استان به ویژه در گستره سواحل مکران، تیم های ایمنی، همیار ناجی،غواصی و گروه های نظارتی و بازرسی طرح نوروزی در مناطق گردشگرپذیر این منطقه به ویژه در خور آذینی سیریک مستقر شده اند.

وی افزود: تجهیز قایق های تفریحی به جلیقه و حلقه های نجات، وسایل ارتباط رادیویی و مخابراتی و استقرار تیم های غواص و همیارناجی از جمله اقداماتی است که برای ساماندهی فعالیت های گردشگری دریایی و ساحلی شرق استان در نظر گرفته شده است.

ایدنی با اشاره به فعالیت 35 ایستگاه همیار ناجی در مناطق ساحلی هرمزگان گفت: امسال از ظرفیت مردم بومی منطقه شرق استان نیز به عنوان همیار ناجی برای آموزش فرهنگ دریانوردی، کاهش سوانح و افزایش ایمنی سفرها و گشت های دریایی استفاده شد.

به گفته وی از ابتدای اجرای طرح نوروزی (25 اسفند پارسال) تا دهم فروردین ماه امسال حدود 80 هزار نفر از زیرساخت های گردشگری و دریایی سواحل مکران به ویژه در منطقه خور آذینی سیریک بهره مند شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار