معاون شهردار منطقه 3 تهران گفت: در ایام نوروز 650 نفر از مسافران در این منطقه اسکان یافتند و 62 هزار نفر از غرفه های گردشگری این منطقه بازدید کردند.
کد خبر: ۲۰۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 02 April 2016
مهدی پیرهادی دبیر ستاد گردشگری نوروزی این منطقه گفت: همراه سرای مفید که به منظور استقرار همراهان بیماران بستری شده در بیمارستان مفید با امکانات مطلوبی احداث شده است در ایام نوروز برای اسکان موقت میهمانان نوروزی آماده سازی شد که خوشبختانه با هماهنگی و اطلاع رسانی صورت گرفته بیش از 650 نفر از مسافران که از اقصی نقاط کشورمان در تعطیلات نوروزی به شهر تهران مراجعه کرده بودند در این محل اسکان یافتند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان اینکه ایستگاهها ی گردشگری از 26 اسفند ماه تا 12 فروردین ماه سال جدید  در میدان ونک  ،ضلع غربی مقابل ایستگاه تاکسی ،بوستان ملت مقابل درب ورودی پردیس ملت ، میدان مادر، بلوار میرداماد و مترو شهید حقانی مستقر شده بودند تصریح کرد: در مجموع 62 هزار نفر از این غرفه ها بازدید کردند و تعداد 28 هزار و 400 بسته شامل نقشه ی گردشگری ، کارتهای تخفیف اماکن گردشگری ، اطلاعات تورها ،کارت رایگان مترو و بی آرتی و... بین شهروندان وگردشگران تهرانی توزیع شد.

پیرهادی همچنین از برپایی 10 تور و بهره مندی 450 نفر از شهروندان منطقه 3 از تورهای "میهمان تهران " خبر داد و افزود: بوستان های آب و آتش ، نوروز ، برج پرچم ،گنبد مینا ، پل طبیعت ،باغ موزه ی دفاع مقدس از جمله مکان های گردشگری در این تورخا بود که در محدوده ی منطقه 3 و اراضی عباس آباد واقع شده است .

وی  توزیع کتابچه ها ی گردشگری منطقه 3  ، نقشه ی اماکن دیدنی شهر تهران و بروشورهای راهنمای گردشگری را از جمله  خدمات پیش بینی شده در ایستگاههای اطلاع رسانی عنوان کرد و افزود: نیروهای مستقر در این ایستگاهها نیز از گروههای شهریاران جوان هستند که توضیحات و راهنمایی لازم را به مسافرین و شهروندان ارائه می کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه همچنین از برپایی اردوهای تهران گردی ویژه خانواده ی معظم شهدا خبر داد و افزود: بدین منظور خودروهای "ون " پیش بینی شده بود و در هفته ی دوم فرودین ماه تعداد 7 تور یکروزه برای خانواده ی معظم شهدا و بازدید از اماکن ، زیارتی  ،فرهنگی و تفریحی برگزارشد که 112 نفر از این تورها استفاده کردند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار