خوانده می‌شوید؛
عملکرد مدیران فدراسیون فوتبال را در خصوص ماجرای میزبانی چگونی ارزیابی می‌کنید؟ آیا ما توانستیم از ظرفیت‌های کرسی خود کنفدراسیون فوتبال آسیا ـ نائب رئیسی علی کفاشیان ـ برای احقاق حقوق فوتبالمان به درستی استفاده کنیم؟ در صورت بازی در کشور ثالث شما چه کشوری را پیشنهاد می‌دهید؟
کد خبر: ۲۰۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 02 April 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه


رأی نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به برگزاری تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث را می‌توان مهم‌ترین اتفاق ورزشی ایام تعطیلات دانست؛ رویدادی که بی‌شک نمادی از شکست دیپلماسی ورزشی ایران بود و به رغم اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ایران، یکی از نواب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیاست اما نتوانست از حق فوتبال ایران دفاع کند تا سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخواست عربستانی‌ها رای مثبت دهد.

اکنون کار از کار گذشته و رأی نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر شده است؛ اما همچنان در این مسائلی وجود دارد که با اعتراض شدید فوتبال دوستان همراه شده. انتخاب یک کشور عربی برای میزبانی ایرانی‌ها از سوی فدراسیون، یکی از این موارد است. 

بسیاری معتقدند حالا که قرار به برگزاری بازی در کشور ثالث هست، حداقل یکی از کشورهای فارسی‌زبان آسیای مرکزی باید از سوی فدراسیون معرفی می‌شد تا حداقل به جهت بعد مسافت و متفاوت بودن شرایط آب‌وهوایی، شرایط چندان به نفع تیم‌های عربستانی نشود. انتخاب یکی از کشورهای عربی به‌ عنوان میزبان تقریبا تیم‌های عربی را در شرایط میهمان قرار نمی‌دهد و گویی آنها در زمین خود بازی می‌کنند.

برخی دیگر بر این باورند که اساسا نباید زیر بار این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌رفتیم و حالا که رأی به برگزاری بازی در کشور ثالث داده شده، تیم‌های ایرانی باید از لیگ قهرمانان کناره‌گیری می‌کردند. همه این مسائل را به این اضافه کنید که احتمال همگروهی ایران و عربستان در دور نهایی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی وجود دارد و اگر قرار بر این منوال باشد، باید دید تکلیف دیدارهای ملی دو کشور چه خواهد شد.


اکنون و با شرایط پیش آمده، می‌خواهیم دیدگاه شما را در خصوص اتفاقات روی داده بدانیم؛

1-عملکرد مدیران فدراسیون فوتبال را در خصوص ماجرای میزبانی چگونی ارزیابی می‌کنید؟

2-آیا ما توانستیم از ظرفیت‌های کرسی خود کنفدراسیون فوتبال آسیا – نائب رئیسی علی کفاشیان- برای احقاق حقوق فوتبالمان به درستی استفاده کنیم؟ 

3-در صورت بازی در کشور ثالث شما چه کشوری را پیشنهاد می‌دهید؟

4-شما معتقدید کناره‌گیری تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمان مؤثر خواهد بود یا مضرات این کار برای فوتبال ما بیشتر است؟

شما تا ساعت 19:00 فرصت مشارکت در این خبر را دارید و بعد از آن کامنت‌های شما منتشر نخواهد شد.  



مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار