معاون امور داوطلبان هلال احمر فارس گفت: همزمان با دهه فجر ۱۰ کاروان سلامت برای ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به مناطق محروم فارس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۳ 01 February 2015

حسین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگارتسنیمدرشیراز، با اشاره به خدمات پزشکی و بهداشتی هلال احمر فارس به مناطق محروم اظهار داشت: ویزیت رایگان در روستاها و مناطق محروم در حال حاضر یکی از برنامه‌های مستمر امور داوطلبان هلال احمر است که امسال ویژه دهه فجر 10 کاروان سلامت به مناطق محروم و روستایی استان فارس اعزام می‌شوند.

وی افزود: این 10 کاروان به روستاهای شهرستان‌های گراش، لامرد، اقلید، ممسنی و غیره خدمات پزشکی ارائه می‌دهند و این اقدام با هدف دسترسی روستاهای محروم به خدمات پزشکی و حمایتی و اشاعه فرهنگ نوع دوستی انجام می‌شود.

رضایی با بیان اینکه خدمات بهداشتی ارائه شده به این مناطق به صورت دوره‌ای در طول سال نیز انجام می‌شود، گفت: در 26 شهرستان فارس گروه‌های هلال احمر آماده ارائه خدمات مختلف به همشهریان خود هستند.

وی با بیان اینکه هلال احمر فارس در حال حاضر 37 هزار داوطلب دارد، خاطرنشان کرد: داوطلبان عضو تیم‌های درمانی علاوه بر ارائه این خدمات، ضمن درمان بیماری‌ها نسبت به شناسایی بیماران خاص و معرفی آنها به مراکز درمانی معتبر نیز اقدام می‌کنند.

معاون امور داوطلبان هلال احمر فارس با بیان اینکه استان فارس 430 خانه داوطلب دارد، تصریح کرد: در دهه فجر 10 خانه داوطلب در 10 شهرستان فارس افتتاح می‌شود که اغلب فعالیت این خانه‌ها پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های گروه‌های هلال احمر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار