مدیر کل سیاسی و انتخابات استان تهران در گفت و گو با تابناک خبر داد:
تابناک تهران- «چیزی حدود 960 حوزه اخذ رای در استان تهران داریم و 17 هزار نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی این انتخابات را بر گزار می کنند وتدارکات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در استان تهران از جمله تعرفه های اخذ رای و صندوق نیز مهیا شده است.»
کد خبر: ۲۰۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 03 April 2016

محمدرضا یوسفی  در گفت و گو با تابناک در خصوص برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در استان گفت: مردم به مانند سایر انتخابات در این بخش نیز مشارکت حداکثری داشته باشند تا این قسمت باقی مانده از انتخابات نیز به لطف خدا برگزار شود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استان تهران در ادامه این گفت و گو بیان کرد: بخشی از انتخابات مربوط به وزارت کشور است که هنوز اعلام نشده اما بخشی که مربوط به استانداری ست مانند قبل همه موارد مهیاست و مردم می توانند روز رای گیری رای خود را به صندوق ها بریزند.

یوسفی افزود: تاریخ برگزاری دور دوم انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در 10 اردیبهشت ماه ست و سه حوزه انتخابی نیز در تهران داریم. دماوندوفیروزکوه،شهریار،ملارد و قدس و رباط کریم و بهارستان و چیزی حدود 960 حوزه اخذ رای در استان تهران داریم و 17 هزار نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی این انتخابات را بر گزار می کنند وتدارکات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در استان تهران از جمله تعرفه های اخذ رای و صندوق نیز مهیا شده است.

وی ادامه داد: هر آنچه در انتخابات درو اول مجلس در تهران داشتیم در دور دوم نیز به همان ترتیب برگزار می شود. شمارش آراء نیز بلافاصله که انتخابات به پایان برسد طبق اعلام وزارت کشور چون دور دوم است احتمال تمدید نمی رود که اگر هم باشد بسیار اندک است و بلافاصله شمارش آراء تهران در همان شب پایان اخذ رای گیری آغاز می شود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استان تهران ابراز داشت: کاندیداهای استان تهران که باید در روز 10 اردیبشهت مردم به آنها رای بدهند، در حوزه دماوند و فیروزکوه آقایان رسولی نژاد و میرزایی، در حوزه شهریار آقایان محمودی و گروسی و در رباط کریم آقایان نوروزی و نکو هستند.

یوسفی اظهار داشت: از مردم می خواهیم که به مانند گذشته پای صندوق های حاضر شوند و به همان قدرت این مهم را برگزار کنند و این نکته را نیز در نظر داشته باشند که هر کس در دور اول در هر حوزه ای رای داده در دور دوم نیز باید در همان حوزه رای دهد، یعنی برای رای دهندگان تغییر حوزه رای امکان پذیر نیست.

منبع: تابناک
برچسب ها: رای ، انتخابات ، تهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار