به گزارش تابناک سمنان،مديركل راه آهن شمالشرق (۱) گفت: شاخص سوانح ریلی طی سال ۹۴ به دلیل توجه به آموزش، دقت واجرای دقیق مقررات ومراقبتهای ویژه، به نسبت مدت مشابه سال قبل کاهش ۶۲.۵ درصدی را نشان می دهد.
کد خبر: ۲۰۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 04 April 2016

حمید درباغ عنبران ضمن اشاره به کاهش ۶۲.۵ درصدی سوانح ریلی راه آهن شمالشرق (۱) اظهار داشت: نکته قابل تامل در این کاهش آن است که انجام عملیات شبه بهسازی بطول ۷۰ کیلومتر و اختصاص مسدودی همه روزه خط به میزان حداقل هفت ساعت؛ تردد بیش از ۲۵ هزار رام قطار مسافری و سه هزار رام قطار باری در طول سال درصد احتمال بروز سوانح را به شدت بالا می برد.

وی، بهره برداری از بلاک های میانی برای اولین بار در سطح شبکه راه آهن و نصب تعداد ۱۵ دستگاه باکس بتنی که روزانه به میزان ۱۰ساعت یکی از خطوط (فرد- زوج) از بهره برداری خارج ومسدود می شد را در سال ۹۴ یادآور شد و افزود: این امر درصد احتمال بروز سوانح را به شدت بالا می برد اما انجام تمامی این فعالیت ها وسایر عملیات های ریلی در طول یکسال با سازماندهی، برنامه ریزی، هماهنگی وکنترل، در حد عالی اجرایی شد.

مديركل راه آهن شمالشرق (۱) همچنین افزود: پرسنل این اداره کل همواره خود را خادم بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) دانسته و از این مهم به خودمی بالند و امیدواریم طی سال ۹۵ نیز در انجام وظیفه سنگین وخطیر جابجایی بار و مسافر بهتر از سال گذشته عمل کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار