رئیس و اعضای اتحادیه صنف نانوایان شهرستان یزد با فرماندار یزد دیدار کردند.
کد خبر: ۲۰۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 06 April 2016

به گزارش تابناک یزد،"محمود شاکری شمسی " در این دیدار که معاون برنامه ریزی،‌ اداری و مالی فرمانداری و بخشدار زارچ نیز حضور داشتند با تبریک سال جدید و تقدیر و تشکر از تلاشهای نانوایان در سال 94 اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته اقدامات خوبی در راستای بهبود کیفیت پخت نان در شهرستان صورت گرفته که در سال جاری باید این روند با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

فرماندار یزد با بیان اینکه دولت یازدهم به واگذاری امور مردم به خود مردم اعتقاد دارد افزود: در شهرستان یزد نیز بر این باور هستیم که کارها باید به تشکل های مردمی، ‌اتحادیه های صنفی و... واگذار شود که شرط مهم و اساسی آن آمادگی آن ها برای قبول مسئولیت و ارائه خدمت هر چه بهتر است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با انتقاد از نحوه عرضه نان در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید مجتمع های نانوایی بیشتری ایجاد شود تا ضمن افزایش بهره وری، کاهش هزینه های تولید نان، رضایت شهروندان با سلایق مختلف نیز جلب شود.

وی با تأکید به اینکه هر کاری باید در مسیر قانونی خود انجام شود گفت: اگر کاری خارج از روال قانونی خود صورت بگیرد موجب هرج و مرج می شود که می تواند تبعات منفی زیادی را برای شهرستان در بر داشته باشد.

" شاکری شمسی " خواستار برخورد جدی با واحدهای خبازی بدون مجوز شد و تصریح کرد: البته باید زمینه را برای حضور افرادی که دارای شرایط ، امکانات و توانمندی خوبی هستند فراهم کنیم تا بتوانند در این حرفه و شغل فعالیت نمایند.

فرماندار یزد در پایان بار دیگر بر تشویق نانوایان برتر تأکید کرد و افزود: قطعاً تشویق و بیان محسنات و ویژکی های مثبت نانوایان برتر می تواند ارتقاء جایگاه اجتماعی و شغلی آن را در بر داشته باشد و خدمت شایسته تری به مردم ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار