مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: مصرف نفت سفید در ناحیه مرکزی این منطقه در مقایسه با میزان مصرف دو سال اخیر ۲۴ درصد کاهش دارد.
کد خبر: ۲۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 09 April 2015
به گزارش مهر، محمود آقامحمدیان ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی وضعیت میزان مصرف نفت سفید در سال گذشته تصریح کرد: ناحیه مرکزی این منطقه پر مصرف ترین ناحیه در مصرف نفت سفید است.

وی افزود: ۱۰ هزار و ۹۰۰ خانوار مصرف کننده سال گذشته نزدیک به ۱۴ میلیون و ۸۷۰ هزار لیتر در سال گذشته نفت سفید مصرف کرده اند.

به گفته مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل میزان مصرف در سال ۹۲ برای ۱۲ هزار و ۳۵۰ خانوار برابر با ۱۹ میلیون و ۶۳۵ هزار لیتر بوده است.

آقامحمدیان تاکید دارد که با توسعه خط لوله گازی به ویژه در روستاها مصرف نفت سفید با ۲۴ درصد کاهش مواجه است.

وی افزود: با تداوم توسعه خطوط گازی همچنان مصرف این ماده سوختی کاهش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل در خصوص نحوه استفاده از نفت سفید گفت: با اعلام شماره کالابرگ توسط منطقه، نواحی موظفند مراتب را به همه فروشندگی های روستایی حوزه همان ناحيه برای توزیع نفت سفید ابلاغ کنند.

آقامحمدیان ادامه داد: بعد از ابلاغ و توزیع نفت سفید و نفتگاز توسط فروشندگی ها، از طریق کافی نت شماره توزیع شده را در سامانه تجارت اسان برای برگشت ثبت کرده و برای تسویه و خرید محموله بعدی به ناحیه مربوطه تحویل می دهند.

وی افزود: با احتساب ثبت برگشتی های نفت سفيد و نفت گاز، منطقه اردبيل يكی از فعالترين مناطق در اين زمينه محسوب می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
*لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
6 + 6 =
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار