کد خبر: ۲۰۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 09 April 2016


فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از سه تن انواع محصولات شوینده غیرمجاز در اشتهارد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتطامی استان البرز، علی کامرانی صالح گفت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی براینکه افرادی در شهرستان اشتهارد اقدام به تهیه و توزیع مواد شوینده غیربهداشتی می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل اکیپی از عوامل پلیس آگاهی به صورت نامحسوس تحقیقات میدانی آغاز و مشخص شد که این افراد در یک گاراژ دورافتاده در بیابان‌های اشتهارد که قبلا به عنوان گاوداری کاربری داشته در حال تولید و توزیع مواد شوینده به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی هستند.

کامرانی صالح بیان داشت: پس از حصول اطمینان از اقدامات غیرقانونی صورت گرفته و با هماهنگی مقام قضایی مأموران اقدام به ورود به گاراژ مذکور نموده و در بازرسی از آن محل مشخص شد این افراد با مدیریت شخصی که مهندس شیمی بوده، بدون اخذ مجوز از سازمان صنایع و معادن و اداره بهداشت اقدام به تولید و توزیع مواد شوینده غیربهداشتی و غیرقانونی می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه بازرسی از این گاراژ مقدار تقریبی 3 تن انواع مواد شوینده آماده فروش از قبیل مایع ظرفشویی، جرم زدا، شیشه شوی، سفیدکننده، جرم‌گیر و لیبل‌های محصولات شوینده به همراه تعداد 7 کیسه 50 کیل گرمی کودشیمیایی که برابر اظهارات مدیراین تولیدی غیرقانونی برای ساخت مواد شوینده استفاده قرار می‌گرفت در محل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: با توجه به دستور اخذ شده، محل مربوطه پلمب و مدیر مذکور بازداشت، پرونده تکمیل و به منظور سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار