معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 ، از جمع آوری ماهی های قرمز سفره هفت سین از شهروندان به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست خبر داد.
کد خبر: ۲۰۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 10 April 2016
افشین سارویی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت : به منظور جلوگیری از رها سازی ماهی های قرمز در آب های جاری در سطح شهر و پیش گیری از آلودگی منابع آبی ، با توجه به دستورالعمل ابلاغی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار و تدابیر اتخاذ شده از سوی مدیریت شهری منطقه ، اطلاع رسانی به منظور عدم تخلیه ماهی های قرمز در منابع آبی موجود در سطح بوستان ها و اماکن پرتردد منطقه ، از طریق نصب بنر های اطلاع رسانی و ارسال پیامک صورت گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 اظهار داشت : در این راستا پایگاه هایی به منظور جمع آوری ماهی های قرمز شهروندان منطقه در 6 بوستان پرتردد منطقه از قبیل بوستان استقلال، دستواره ، نرگس ، لاله ، طبیعت و حضرت خدیجه (س) برپا شده است تا طبق دستورالعمل ابلاغی ، ماهی های قرمز تحویل گرفته شده از شهروندان به آب نما های بوستان های دستواره ، حضرت خدیجه (س) و استقلال منتقل شوند.

به گفته این مقام مسئول  ، آموزش هایی در خصوص موضوع مذکور و حفاظت از محیط زیست و تنوع زیستی توسط آموزشگران مستقر در این پایگاه ها به شهروندان ارایه می شود.

سارویی در پایان تصریح کرد : به منظور جلب مشارکت و تشویق شهروندان به تحویل ماهی قرمز های سفره هفت سین به پایگاه های مذکور در راستای جلوگیری از آلودگی محیط زیست ، اقلام کمک آموزشی نیز بین مراجعین  توزیع می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار