کد خبر: ۲۱۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 12 April 2016
تابناک گیلان: روزنامه خزر چاپ استان گيلان در شماره سه شنبه 24 فروردين ماه، مطلبي در قسمت سرمقاله با عنوان افزايش كرايه تاكسي و نگراني شهروندان رشت به قلم رضا احمدي سرواني در ارتباط با ضرورت رسيدگي مسئولان بويژه شهردار رشت به موضوع افزايش كرايه تاكسي ها بيشتر از نرخ تورم كشور منتشر كرده است.

در حالي كه معاون حمل و نقل شهرداري رشت از افزايش 25 الي 45 درصدي كرايه تاكسي در اين شهر خبر داده است، گزارش خبرنگاران خزر و تماس هاي تلفني خوانندگان روزنامه حاكي از افزايش بيش از اين ميزان در كرايه تاكسي مي باشد.

در همين زمينه يكي از خوانندگان خزر در تماسي با دفتر روزنامه گفته است كه كرايه تاكسي از شهرداري تا بلوار گيلان كه تا پيش از سال نو، هزار تومان بود هم اكنون 1600 تومان دريافت مي شود و كرايه تاكسي از شهرداري تا گلايل از 700 تومان سابق به 1100 تومان رسيده كه اين افزايشي معادل 60 درصد را نشان مي دهد.

از سوي ديگر گزارش خبرنگاران خزر نيز حاكي است كه در بسياري از مسيرها نرخ خاصي براي كرايه اعمال نمي شود و رانندگان نرخ هاي متفاوتي از مسافران دريافت مي كنند.

از آنجا كه پيش از اين اعلام شده بود نرخ كرايه تاكسي در رشت از ساعت 22 به بعد، 20 درصد افزايش مي يابد، با افزايش كنوني كرايه تاكسي، نرخ كرايه تاكسي در رشت شاهد افزايش بسيار بيشتري بوده و اين بسياري از مردم به خصوص اقشار كم درآمد را با مشكل و نگراني مواجه كرده است.

براين اساس بايد مسئولان مربوطه به ويژه شهردار رشت به افكار عمومي پاسخ دهد كه چرا افزايش كرايه تاكسي در اين شهر با توجه به نرخ تورم 12 تا 15 درصدي كشور، بسيار بيشتر تعيين شده و در همان حد هم رعايت نمي شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار