مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان به صدور ۸۷۱ کارت هوشمند رانندگان در استان اشاره کرد و گفت: این رقم نسبت به سال ۹۳ سیزده درصد رشد داشت.
کد خبر: ۲۱۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 12 April 2016
ایرج دست نشان در گفتگو با مهر از وجود هفت پاسگاه پلیس راه در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: طی سال گذشته موفق به محوطه‌سازی پاسگاه دندی به زنجان و ابهر به تاکستان با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال شدیم.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته مکان‌یابی پاسگاه پلیس راه طارم انجام شد و امیدواریم به زودی این پاسگاه افتتاح شود، ادامه داد: در اردیبهشت ماه سال جاری پاسگاه پلیس راه ابهر به تاکستان به بهره‌برداری می‌رسد که با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان احداث شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با تاکید بر پیگیری برای رفع محدودیت‌های موجود در پاسگاه‌های استان زنجان افزود: محقق شدن احداث پاسگاه پلیس راه طارم نیاز به همراهی دیگر ارگان‌ها دارد و محدودیت‌های موجود در سال ۹۵ باید رفع شوند.

دست نشان به صدور کارت هوشمند رانندگان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۸۷۱ مورد کارت هوشمند برای رانندگان صادر شده که با ۱۳ درصد رشد مواجه بوده است.

وی ادامه داد: همچنین طی سال گذشته ۹۸ مورد کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان مسافربری صادر شده که رشد ۴۶ درصدی دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در ادامه با بیان اینکه  ۵۴ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی زنجان نصب است، افزود:  در حال حاضر ۳۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری در سطح جاده‌های استان زنجان فعال است. همچنین چهار دستگاه ثبت تخلفات در محور زنجان به تبریز  فعال بوده و نصب ۱۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای استان در دست اجرا است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار