کد خبر: ۲۱۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ 12 April 2016

امتیاز شیرین خیبر خرم اباد از شهرداری اردبیل

به گزارش تابناک لرستان ،تیم فوتبال خیبر خرم آباد در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، توانست با تساوی بدون گل شهرداری اردبیل را در خانه خود متوقف کند.

برپایه این گزارش ،در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های شهرداری اردبیل و خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف هم رفتند.

گفتنی است که این دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که شهرداری اردبیل به 3 امتیاز بازی نیاز داشت تا خود از منطقه خطر دور کند و خیبری ها گرفتن تساوی در خانه حریف برای آن ها راضی کننده بود

.

خیبری ها از همان دقایق ابتدایی بازی کار را هجومی آغاز کردند و چند کرنر هم به دست آوردند که برای آنها بی حاصل بود و هرچه از زمان بازی گذشت تیم میزبان توپ و میدان را مال خود کرد و توانست موقعیت های اندکی را روی دروازه خیبری ها ایجاد کند که با دقت مدافعین حملات تیم اردبیلی خنثی شد.

خیبری ها با دوندگی زیاد و پرس سعی در تخریب بازی حریف داشتند که به خوبی این کار را انجام دادند و برنامه تیم شهرداری ارسال های بلند برای نفوذ بازیکن گلزن خود پیمان رنجبری بود که با هوشیاری مدافعین خیبر این کار آن ها بی حاصل بود.

تنها موقعیت خطرناک نیمه اول برای خیبری ها بود که در دقیقه 39 پرتاب اوت امیرمنصوریان با اشتباه مدافع حریف توپ به شکل خطرناکی از روی دروازه با بد شانسی به برون رفت.

در دقایق پایانی بازی اعتراض علی نیکبخت بر روی یک صحنه باعث شد داور مسابقه او را از با سخت گیری از کنار زمین اخراج کند.

در نیمه دوم اردبیلی ها هجومی تر بازی کردند و موقعیت های زیادی را در این نیمه از دست دادند و در این نیمه خیبری ها مقداری آشفته بازی می کردند و در دقیقه 83 تیر افقی دروازه خیبر بر روی شوت محمد نصرتی به لرزه در آمد هرچه از بازی می گذشت تب و تاب اردبیلی ها کم و کم تر می شد و خیبری ها با آرامش بیشتری بازی را ادامه می داند، اما در دقایق پایانی نیمه دوم شهرداری اردبیل روی ارسال های مستقیم سعی در باز کردن دروازه خیبری ها را داشتند که موفق به این کار نشدند.در نهایت بازی با تساوی بدون گل پایان یافت تا این بازی تنها بازی این هفته باشد که درآن گلی به ثمر نرسید.

علی نیکبخت سرمربی تیم خیبر برای این بازی محمدعلی نعمتی ( دروازبان )، فرزاد بهاری، علی گودرزی، مسعود ستاری، امیر منصوریان، علی صدرا، محمود قائد رحمت، مهدی عبدی، مصطفی علیخانی، یاسر درویشی و شهاب دارایی را به درون زمین فرستاد.

خیبر خرم آباد با یک امتیازی که از دیدار مقابل شهرداری اردبیل به دست آورد توانست جمع امتیازات خود را به عدد 40 برساند و کماکان در رده سیزدهم جدول رده بندی مسابقات بماند.

نتایج کلی هفته سی و سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به شرح زیر است:

گیتی پسند1-0خونه به خونه

داماش گیلان3-0آلومینیوم هرمزگان

پاس1-1آلومینیوم اراک

شهرداری اردبیل0-0خیبر خرم‌آباد

پیکان1-2نفت آبادان

نساجی مازندران1-0پارسه تهران

فجر سپاسی1-1گل گهرسیرجان

مس کرمان2-1فولاد یزد

ایران جوان بوشهر1-2مس رفسنجان

نفت‌ م.سلیمان1-2ماشین‌سازی‌تبریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار