معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به فعالیت های قابل توجه این استان در مبارزه با مواد مخدر گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور باید درباره اختصاص اعتبار و تامین امكانات به یزد توجه بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۲۱۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 14 April 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد با قدردانی از فعالیت های این ستاد و بخصوص نیروی انتظامی افزود: موفقیتهای نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی یزد محدود به كشف مواد مخدر نیست و استان درباره كاهش جرایم مختلف و ارتقای شاخص‌ های امنیت عملكرد خوبی داشته است.

وی پشتیبانی بیشتر ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور از یزد را خواستار شد و گفت: این استان قابلیت تبدیل به مركز مبارزه با مواد مخدر در كشور را دارد.
وی ادامه داد: حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور سبب تقویت روحیه دست اندركاران مبارزه با مواد مخدر و موفقیت های بیشتر در استان یزد خواهد شد.
معاون استاندار یزد خاطر نشان كرد: این استان با وجود عملكرد مطلوب در مبارزه با مواد مخدر از نظر پشتیبانی و تامین امكانات از جمله اختصاص خودرو مورد توجه ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور نیست.
وی افزود: استان یزد با موقعیت خاص جغرافیایی می تواند به عنوان مركزی توانمند در خصوص مبارزه با مواد مخدر در كشور جلوه كند.
طالبی پیشنهاد كرد: نامه ای با امضای استاندار یزد در خصوص موفقیت های استان در راستای مبارزه با مواد مخدر و درخواست اعتبار و امكانات مناسب تهیه و به وزیر كشور ارسال شود.
وی ادامه داد: تدوین برنامه برای سالجاری بویژه برنامه های بومی نیز باید در دستور كار قرار گیرد تا موفقیت ها تداوم یابد.
** افزایش قابل توجه كشفیات مواد مخدر
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به كشف 33 تن و 631 كیلوگرم انواع مواد مخدر در یزد در سال 1394 گفت: این مقدار نسبت به سال های به مدت مشابه سال های 1391، 1392 و 1393 به ترتیب سه برابر، دو برابر و 51 درصد افزایش داشته است.
سردار ایرج كاكاوند افزود: در حالی كه در سال 1393 در مجموع 293 كیلوگرم هروئین در استان یزد كشف شده بود در سال گذشته 2 تن و 345 كیلوگرم از این نوع ماده مخدر كشف شد كه این میزان حدود یك ششم هروئین كشف شده در كشور است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار