کد خبر: ۲۱۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 15 April 2016

طرفداری- به گزارش خبرنگار طرفداری؛ امیرحسین صادقی مدافع تیم صبای قم در مورد تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:

در نیمه اول سه چهار موقعیت صدرصد ما گل نشد و برخلاف جریان بازی یک گل نیز دریافت کردیم که یک مقدار کارمان را سخت کرد. در نیمه دوم با توجه به نتیجه طبیعی بود که حمله کنیم و این کار را کردیم و به گل مساوی نیز دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد:

با توجه به این که تیم ما برای زدن گل جلو کشیده بود تیم تراکتورسازی در چند صحنه صاحب موقعیت ضد حمله شد و یک مقدار کار ما را خط دفاع در این لحظات سخت کرد.

مدافع تیم صبای قم حق تیمش را برد دانسته و تصریح کرد:

خدا را شکر که با شکست بازی را به پایان نرساندیم اما بازهم می گویم که موقعیت های خوبی داشتیم که گل نشد و حق ما سه امتیاز بود ولی به خاطر همین یک امتیاز هم خدا را شاکریم.

صادقی در خصوص درگیری اش با یکی از توپ جمع کن ها در دقایق پایانی بازی خاطرنشان کرد:

توپ جمع کن در لحظات حساس بازی قصد نداشت توپ را در اختیار ما قرار دهد و فکر کنم انتظار داشت که به او بگوییم عزیزم لطفا توپ را بده! من در آن لحظه به شوخی به او حرفی زدم که متاسفانه یک عده از آن سو استفاده کرده و حرف های بدی را تحویلم دادند.

وی در این رابطه افزود:

من چیز خاصی به توپ جمع کن بازی نگفتم که باعث ایجاد حاشیه شود. مگر من به او فحش خواهر و مادر دادم که این گونه مساله را بزرگ کردند؟! من در آن شرایط به شوخی حرفی را به آن بچه گفتم و هیچ قصد دیگری نداشتم.

مدافع صبا با گلایه از برخی ها که در کنار زمین به دنبال حاشیه سازی بودند یادآور شد:

ماشاالله هزار نفر دور زمین منتظر بودند که من حرفی بزنم تا از آن سو استفاده کرده و واکنش نشان بدهند. برخی ها باید از موی سفیدشان خجالت بکشند و دست از کارهای خارج از عرف شان بردارند. عده ای حتی از بیرون زمین صدایم می کردند تا حرفای زشتی به من بزنند که واقعا این مساله جای تاسف دارد.

صادقی در پاسخ به این سوال که "آیا قبول داری در آن لحظه حرف زشتی به توپ جمع کن زدی؟" گفت:

حالا در آن صحنه من یک حرفی زدم و قبول دارم که ححالا در آن صحنه من یک حرفی زدم و قبول دارم که حرفم زشت بود ولی منظور خاصی نداشتم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار