معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان یزد از حضور ۳۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۱۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 15 April 2016
به گزارش «تابناک یزد»، علیرضا مصباح فر، ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: با توجه به اینکه اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز در زمره معلمان شناخته می‌شوند، آموزش و پرورش این افتخار را دارد که بیشترین قشر معلمان در آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته معلم بیان کرد: ۳۳ سال برنامه های ثابت و یکنواخت در هفته معلم برگزار شد و در مواقعی در مدارس، فرهنگیان خودشان اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشت هفته معلم کردند که این روال امسال تغییر خواهد کرد.

مصباح فر عنوان کرد: معلمان نمونه نیز هر سال بر اساس ملاک‌هایی نظیر تعداد مقاله، پژوهش یا نوشتن کتاب مورد ارزیابی قرار می گرفتند که گاه برخی معلمان برجسته و صاحب سبک اصلا برای تکمیل این فرم‌های ارزیابی اقدام نمی کردند و حق آنها ضایع می شد.

وی افزود: امسال ملاک ارزیابی ها تغییر کرده ضمن اینکه روش تجلیل نیز با گذشته تفاوت خواهد داشت و تجلیل از معلمان بر عهده اولیا و دانش آموزان گذاشته می شود و آنها بر اساس سلیقه و نظر خود از معلمان تجلیل می کنند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته معلم عنوان کرد: آموزش و پرورش نیز با توجه به اینکه تامین معیشت معلمان، منزلت آنها را افزایش می‌دهد، پیگیر مطالبات معلمان نه فقط در هفته معلم بلکه در همه ایام سال خواهد بود.

وی همچنین یادآور شد: امسال در سطح کشور ۱۳ معلم ایثارگر معرفی شدند که دو نفر از این ایثارگران از استان یزد انتخاب شدند.

به گزارش مهر، مصباح فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های هفته معلم در استان یزد اظهار داشت: نواختن زنگ سپاس در مدارس، غبارروبی مزار شهدای فرهنگی استان یزد، برگزاری شب شعر، عیادت از فرهنگیان بیمار و تجلیل از فرهنگیان بازنشسته و پیشکسوت از مهمترین برنامه های هفته معلم امسال است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار