در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه نیروهای مسلح به ویژه ارتش قهرمان در میدان ارتش اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 16 April 2016

امیرمحمد مختاری‌فر امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: این رژه که نمایشی از اقتدار و صلابت نیروهای مسلح در دفاع و صیانت از جمهوری اسلامی ایران و کیان ملت ایران است از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 29 فروردین در میدان ارتش اردبیل آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: رژه روز ارتش در میدان ارتش اردبیل

وی تصریح کرد: در کنار مسئولان و آحاد مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگر و نیروهای وفادار نظامی و انتظامی در این روز در میدان ارتش حاضر شده و به معنای واقعی نمایشی از عزم و اراده خودشان را در دفاع از جمهوری اسلامی ایران به نمایش می‌گذارند تا دشمن از هیمنه و شکوه حضور آنها در واهمه و هراس باشد.

فرمانده تیپ 40 ارتش گفت: تیپ 40 ارتش، سپاه، بسیجیان دلاور و نیروهای انتظامی با تمام ساز و برگ نظامی و آمادگی کامل خود در میدان ارتش اردبیل حاضر می‌شوند تا در مسیر میدان بسیج تا ارتش رژه با صلابت آنها برگزار شود.

وی گفت: قطعاً در محدوده برگزاری مراسم این رژه که دو ساعتی به طول می‌انجامد، تلاشگران پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت‌های ترافیکی را اعمال می‌کنند.

مختاری‌فر بیان کرد: ما سعی کردیم جدیدترین توان ارتش را که در اختیار تیپ 40 گذاشته شده در این رژه با صلابت به همراه توانمندی نیروهای نظامی نشان دهیم تا مردم اطمینان داشته باشند ارتش فدایی ملت و مسیر رهبری است و هیچ وقت از این آرمان خود کوتاه نمی‌آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار