دبیر جبهه ایستادگی اردبیل:
کوهی با دعوت از کاندیدای اصلاح‌طلب راه یافته به دور دوم در اردبیل به مناظره با کاندیدای اصولگرا ادامه داد: این بسیار بد است که گروه‌های اصلاح‌طلبی که باید به آنها فرصت‌طلب گفت مدعی راه‌اندازی کمپین برای رأی ندادن به حریف باشند.
کد خبر: ۲۱۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 17 April 2016

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در مسیر توسعه خود به مجمع نمایندگان متحد و منسجم در رسیدن به اهداف واقعی نیاز دارد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حبیب کوهی عصر امروز در جلسه اعضای جبهه ایستادگی در اردبیل اظهار کرد: هر چند در استان اردبیل نقش احزاب و فعالیت آنها نهادینه نشده و کم رنگ است اما در سایر مناطق کشور به راحتی می‌توان فعالیت‌های مثبتی را در این حوزه مشاهده کرد که ضرورت دارد با نقش‌آفرینی احزاب نسبت به ارتقای شعور و فهم سیاسی مردم برای حضور شایسته در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات با عقلانیت بیشتر عمل کنیم.

وی نقش کم رنگ احزاب را در همراهی مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی یادآور شد و تصریح کرد: این منطقی نیست که عده‌ای فکر کنند باید با احساسات یا نگاه قوم‌گرایی و ریخت و پاش‌های متفاوت نماینده انتخاب کرد در حالی که اگر احزاب به کارکرد خود واقف باشند و از نگاه دلال‌محورانه دور باشند،‌ می‌توانند با جریان‌سازی و کادرسازی بهترین نیروها را راهی جایگاه‌های خطیری همچون مجلس و شوراها بکنند.

کوهی با بیان اینکه استان اردبیل از لحاظ توسعه‌یافتگی از سایر مناطق عقب مانده و باید هفت نماینده منتخب مردم در مجلس دهم شبانه‌روزی تلاش کنند تا بهترین فرصت خدمت‌رسانی فراهم آید، افزود: به دور از بداخلاقی‌ها و برخی نگرش‌های خاص انتخاباتی باید توانمندی افراد بازگو شود تا در بهترین آرایش شاهد شکل‌گیری مجلس دهم در مسیر حل مشکلات و موانع مردم و جامعه باشیم.

دبیر جبهه ایستادگی استان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: باید در دور دوم انتخابات مردم به دور از فضاسازی‌هایی که برخی اصلاح‌طلبان انجام می‌دهند، به افراد با تجربه و کاردانی رأی دهیم تا برای منتخبان مجلس دهم که اغلب افراد بی‌تجربه‌ای هستند، به عنوان سرآمد و پیشتاز بتواند پیگیر مطالبات واقعی مردم باشد.

وی با دعوت از کاندیدای اصلاح‌طلب راه یافته به دور دوم در اردبیل به مناظره با کاندیدای اصولگرا ادامه داد: این بسیار بد است که گروه‌های اصلاح‌طلبی که باید به آنها فرصت‌طلب گفت مدعی راه‌اندازی کمپین برای رأی ندادن به حریف باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
احزاب چه کرده اند؟ چرا این همه حزب وجود دارد؟ چمد نفر از مردم عضو حزب هستند؟ چند نفر از مردم به احزاب اعتماد دارند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار