تابناک گزارش می دهد ؛
به گزارش تابناک گیلان، بنا به فرمايش رهبر معظم انقلاب هيچ چيز محرمانه‌اي از مردم نبايد باشد ولي متاسفانه شاهديم برخی از مسئولان گیلانی از با خبر شدن رسانه های یکی از شهرهای شرق گیلانی خودداری می کنند.
کد خبر: ۲۱۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 18 April 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: يكي از مصاديق خدمت به مردم ، موضوع محرم دانستن آنها از طریق رسانه ها است كه بايد مسئولان ، جزييات را در اختيار مردم به طریق مختلف قرار دهند.

به گزارش تابناک گیلان،
بنا به فرمايش رهبر معظم انقلاب هيچ چيز محرمانه‌اي از مردم نبايد باشد ولي متاسفانه شاهديم برخی از مسئولان گیلانی از با خبر شدن رسانه های یکی از شهرهای شرق گیلانی خودداری می کنند.


به خاطر دارید که مدتی قبل ، دوازدهمین دوره همایش خرد پویان سرافراز ویژه تجلیل از رتبه های برتر زیر 2 هزار کنکور سراسری به مدیریت آموزش و پرورش لنگرود و با حضور مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش  استان گیلان، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود ، سید رضا جوادپور فرماندار ، رییس آموزش و پرورش شهرستان لنگرود و 400 میهمان در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری لنگرود برگزار شد.

در این همایش از کیانا تدبیر واجارگاه نفر اول کنکور سراسری 94 در رشته تجربی و تعدادی از دانش آموزان رتبه های 2 هزار تجلیل شد.


اما از هیچ خبرنگاری جهت پوشش خبری این مراسم مهم دعوت نشده بود


در حالی که به کنکور سراسری یک سال بعد نزدیک می شویم از رتبه های برتر سال گذشته تازه تجلیل شد که کج سلیقگی در زمان برگزاری همایش توسط مسئولان آموزش و پرورش شهرستان لنگرود واضح است!

گفتنی است ؛ مدیر آموزش و پرورش لنگرود جمشید بائوج لاهوتی برادر مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی است که اخیر شایعه ای مبنی بر رفتن وی به مرکز استان بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به گوش می رسد.



ماجرای محرم ندانستن رسانه های لنگرود باز هم تکرار شد


بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان در حال ساخت لنگرود در سکوت خبری!


محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ظهر دیروز از روند ساخت بیمارستان 96 تخت خوابی لنگرود بازدید کرد اما نکته قابل توجه و قابل تامل ، عدم حضور خبرنگاران در این بازدید بود.


تابناک اضافه می کند ؛ هدف از تهیه این گزارش جلوگیری از یک بدعتی است که اگر مرسوم شود به معنای نادیده گرفتن مردم و محرم ندانستن آن ها در امور جاری استان محسوب می شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار