مدیر آموزش و پرورش ورامین برنامه‌های برزگداشت هفته معلم در ورامین را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 11 April 2015
به گزارش فارس مجید تاجیک در دومین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته معلم اظهارداشت: ما باید با صدای بلند بگوییم همکار فرهنگی و معلم عزیزم خدا قوت و خسته نباشید.

مدیر آموزش و پرورش ورامین با اشاره به اینکه فعالان عرصه علم و دانش در راستای سیره رسول اکرم (ص) و اجرای منویات مقام معظم رهبری مورد تکریم قرار خواهند گرفت، گفت: معلم پیام‌آور عشق، محبت و دوستی است و ما باید از تمام توان و پتانسیل موجود برای حفظ منزلت و جایگاه والای معلم استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: موضوع مهم تجلیل و نکوداشت مقام معلم، نباید محدود به یک ایام خاص و محدوده زمانی مشخصی باشد.

مدیر آموزش و پرورش ورامین در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته معلم در شهرستان ورامین به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود.

مجتبی راندی معاون آموزش متوسطه نیز در ادامه جلسه برخی از برنامه‌های هفته معلم شهرستان ورامین را برشمرد و گفت: نواختن زنگ سپاس در کلیه مدارس ورامین، تجلیل از یک معلم کشوری، سه معلم نمونه استانی و 53 معلم نمونه منطقه‌ای، دیدار با خانواده‌های محترم شاهد، ایثارگر، جانبار و آزاده، غبار روبی گلزار شهدا،  دیدار با ائمه جمعه  ورامین و خیرآباد، نصب بنر تبریک در سطح شهرستان، سخنرانی مدیر آموزش و پرورش در نماز جمعه، تجلیل از معلمان نمونه با حضور نماینده ولی‌فقیه شهرستان ورامین و مسئولان، اعزام معلمان نمونه جهت دیدار با مقام معظم رهبری و حضور معلمان نمونه کشوری از جمله مراسم‌ها در هفته معلم است. 

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان ورامین ادامه داد: امسال علاوه بر اجرای باشکوه مراسم بزرگداشت مقام معلم در کلیه مدارس، برنامه‌های متنوع دیگری نیز در دستور کار ستاد است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار