رئیس اداره آموزش وپرورش نوشهر
رئیس اداره آموزش و پرورش نوشهر گفت: دو معلم نمونه نوشهری به عنوان نمونه استانی هفته معلم تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۲۱۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 19 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، نورالدین کوچ پیده در جلسه شورای آموزش و پرورش نوشهر که به منظور هماهنگی برای برنامه های گرامیداشت هفته معلم برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: حوزه مقدس آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت باید به صورتجدی مورد توجه قرار گیرد

وی افزود: آنچه مسلم است اینكه جامعه توسعه یافته در افق۱۴۰۴بایدمدیر توانمند داشته باشد و در جوامع بین الملل بتواند حرف بزند و جامعه را به سمت پویایی و رشد برساند.

رییس آموزش و پرورش نوشهر تصریح كرد:نیروی انسانی توانمند می تواند مدیری لایق تربیت کند که این کار تنها از عهده یک نهاد که مسئول سازندگی وآموزش که همان آموزش و پرورش است ساخته است.

كوچ پیده با تاكید بر اینكه باید قدر معلمان را به صورت مضاعف دانست، خاطرنشان كرد: در برخی شهرستانهای استان همه ادارات در هفته گرامیداشت مقام معلم با نصب بنرهایی در مقابل اداره خود این روز را تبریك می گویند كه از نظر روحی تاثیر بسیاری بر فرهنگیان دارد و شایسته است در روز معلمادارات شهرستان نیز این ایام را به جامعه فرهنگی تبریک بگویند و مجاب به نصب بنر در سردرب ادارات شوند.

وی با اشاره به برخی اقدامات خدماتی رفاهی برای 4 هزار نفر از معلمان شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش نوشهر ابراز كرد: بلیط های رایگان استخر، تله كابین و چند برنامه دیگر بخشی از خدمات ناچیز اداره آموزش و پرورش نوشهر در هفته گرامیداشت مقام معلم است.

این مسئول ادامه داد: تبیینحفظ جایگاه معلم در هفته معلم در خطبه نمازجمعه، ارسال پیامك تبریک از طریق سامانه ،عیادت بیماران فرهنگی، خانواده شهدا و جانباز نیز از جمله برنامه های هفته معلم در نوشهر است تا شایدبخشی از خدمات این قشر زحمتكشتکربم شود.

كوچ پیده افزود:در هفته گرامیداشت مقام معلم در نوشهر از۲۰معلم نمونه شهرستان از بین بیش از ۱۳۰۰ معلم شهرستانی تجلیل خواهد شد كه از این تعداد 2 نمونه استانی به عنوان نماینده شهرستان به استان معرفی خواهند شد.

وی متذكر شد: هدف از برگزاری مراسم هفته گرامیداشت مقام معلم،بکارگیری و مشارکت همه اقشار و نهادها از نظرمالی، فرهنگی و نصب بنر است كه باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

كوچ پیده در پایان با بیان اینکه تاکنون در حوزه جشنواره خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار هشت جشنواره برگزار شد، گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان نوشهر امسال در هفته معلم از ساختمان فرسوده فعلی به ساختمان تازه ساخت منتقل می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار