مدير اشتغال و كار آفريني اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي هرمزگان گفت: 435 هزار و 745 نفر از جمعيت يك ميليون و 500 هزار نفري استان در سال 94 شاغل بودند.
کد خبر: ۲۱۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 23 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، هادي ابراهيمي ضمن تاكيد بر اينكه آمار ارائه شده توسط اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي هرمزگان از بازار كار آشكار بدست آمده است، اظهار داشت: سال گذشته جمعيت فعال هرمزگان 497 هزار و 602 نفر بوده و 85 هزار و 857 نفر نيز در زمره افراد بيكار استان بوده اند.

وي با اشاره به اينكه تعداد هفت هزار و 435 نفر نيز در سال گذشته به مراكز كاريابي هرمزگان مراجعه كرده اند، ادامه داد: نرخ بيكاري استان نيز در سال گذشته از سوي مركز آمار ايران يازده و 9 دهم درصد اعلام شده است.

مدير اشتغال و كار آفريني اداره كل تعاونف كار و رفاه اجتماعي هرمزگان اضافه كرد: با توجه به جوان بودن جمعيت هرمزگان، گروه سني 25 تا 35 سال بيشترين قشر سني بيكار استان را تشكيل مي دهند و در بين بيكاران دانش آموختگان بيشترين فراواني را دارند كه جزئيات آن بارها اعلام شده است.

وي ابراز داشت : همچنين سال گذشته 20 هزار و 891 فرصت شغلي ايجاد و يك هزار و 925 فرصت از دست رفت كه تعطيلي كارگاه ، پايان قرارداد كارگر ، نبود نياز به نيروي كار ، فوت كارفرما ، پايان پروژه ، تامين نشدن نيروي متخصص و ماهر در رشته و فرصت مورد نياز از جمله عوامل موثر در از دست رفتن فرصت هاي شغلي بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار