معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران در گفت‌وگو با فارس:
معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: نانوایی‌هایی که آرد یارانه‌ای می‌گیرند در صورتی که افزایش قیمت داشته باشند خلاف قانون عمل کرده‌اند.
کد خبر: ۲۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 12 April 2015
نعمت‌الله ترکی در گفت‌وگو با فارس، درباره افزایش قیمت نان در بعضی از نانوایی‌های استان اظهار داشت: نانوایی‌هایی که آزادپز هستند می‌توانند بر اساس نرخی که آرد را تهیه می‌کنند افزایش قیمت داشته باشند ولی نانوایی‌هایی که آرد یارانه‌ای می‌گیرند نباید افزایش قیمت نان داشته باشند.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه دولت حداکثر 20 درصد از نانوایی‌های استان تهران به صورت آزادپز می‌توانند اقدام به فروش نان کنند و این نانوایی‌ها باید با نصب بنر و یا تابلو نسبت به اعلام آزادپزی نان اقدام کنند.

ترکی خاطر نشان کرد: نانوایی‌هایی که آرد یارانه‌ای می‌گیرند در صورتی که افزایش قیمت داشته باشند خلاف قانون عمل کرده‌اند و شهروندان می‌توانند با تماس به شماره 124 این نانوایی متخلف را معرفی و بر اساس قانون با آن برخورد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تقسیم‌بندی نانوایی‌های آزادپز در سطح استان تهران بر اساس عدالت بوده است، گفت: اتحادیه و صنف نانوایی متناسب با موقعیت جغرافیایی و قدرت خرید مردم نانوایی‌های آزادپز را در سطح استان تقسیم کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار