مدیرعامل نان صنعتی کوبو دنا بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور از تهیه 150 نوع نان توسط این مجتمع خبر داد.
کد خبر: ۲۱۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ 25 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بهرام باقری عصر امروز در بازدید علی‌اصغر توفیق معاون وزیر صنعت و تجارت از مجتمع بزرگ نان صنعتی جنوب کشور واقع در شهر یاسوج اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم این واحد تولیدی نان صنعتی روی آوردن به تولیدات دانش‌بنیان است.

مدیرعامل بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور گفت: این افتخار را داریم که برای اولین بار در کشور و حتی در خاورمیانه توسط ما نان حجمی بلوط تهیه می‌شود، همچنین انواع نان را برای بیمارانی همانند دیابتی‌ها تولید می‌کنیم.

وی بیان کرد: شعار ما در مجتمع نان صنعتی کوبودنا تولید از مزرعه تا فروشگاه به عنوان یک چرخه کامل در فرایند تولید و مصرف است.

باقری با تأکید بر این که روی محصولات ارگانیک کار می‌کنیم، اظهار کرد: در کارخانه آرد از یک نوع آرد 54 نوع آرد برداشت می‌کنیم که از نظر کیفیت یکی بوده و تنها درصد دانه‌بندی آن‌ها متفاوت است.

مدیرعامل کوبودنا خاطرنشان کرد: حدود 150 نوع نان تاکنون تولید کرده‌ایم که در طعم و شکل و اندازه‌های مختلف هستند.

وی گفت: حدود 2.5 ماه است که شروع به کار کرده‌ایم و در آینده نان این مجتمع بزرگ نان صنعتی را به استان‌های دیگر و حتی تهران خواهیم فرستاد.

وی گفت: عضو شورای سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم و سعی ما بر این است که در سلامتی جامعه و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های گوارشی نان مورد نیاز مدارس و دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها را نیز تأمین کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار