اولین جلسه ستاد مدیریت مصرف استان یزد در سال 95 در شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد
کد خبر: ۲۱۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 25 April 2016

به گزارش «تابناک یزد»، اولین جلسه ستاد مدیریت مصرف استان یزد در سال 95 در شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد و اقدامات انجام‌شده در سال 94 و برنامه‌های سال 95 (برای مدیریت مصرف و پیک سایی) موردبحثو بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای، توزیع و تولید یزد تشکیل شد؛ مهندس محمدحسن صباغزادگان اقدامات و نتایج حاصل‌شده در سال 94 را تشریح و اظهار کرد: در سال 94 یزد با همکاری و همدلی کارکنان صنعت برق استان، زمان پیک‌بار را بدون خاموشی سپری کرد وحتی برای اولین بار در سال گذشته شاهد کاهش پیک‌بار استان بودیم.

جلسه ستاد مدیریت مصرف برق استان یزد تشکیل شد

وی به برگزاری جلسه هماهنگی با صنایع استان و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای عبور از پیک تابستان 95 اشاره کرد و افزود: تعدادی از صنایع بزرگ استان از هم‌اکنون برای مشارکت در طرح‌های پیک سایی به‌ویژه ماه‌های تیر و مرداد 95 اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مهندس صحتی نیز در این جلسه با اشاره به شرایط خاص و دشوار پیک‌بار تابستان 95 افزود: شرکت توزیع برنامه‌های مدیریت مصرف در فصل تابستان 95 را به‌گونه‌ای تدوین نموده است که در آن همکاری صنایع و چاه‌های کشاورزی را افزایش دهد.

جلسه ستاد مدیریت مصرف برق استان یزد تشکیل شد

همچنین مهندس جعفری مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق یزد در این جلسه به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای تولید سال 95 و کاهش خروج اضطراری مولدها اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان یزد، تشریح عملکرد شرکت برق منطقه‌ای در سال 95 و تجارب حاصل‌شده از تعامل با صنایع بزرگ، پیش‌بینی نیاز مصرف استان درسال، ازجمله مباحث مطرح‌شده توسط امیر شریف‌یزدی دبیر کارگروه مدیریت مصرف استان و حسین زارعی رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‌ای یزد بود.

جلسه ستاد مدیریت مصرف برق استان یزد تشکیل شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار