مدیرکل بنیاد حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار کرد:
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی افزود: در شرایط کنونی نیز از ریاست جمهوری گرفته تا انسان عادی، اگر همه پیرو ولایت باشیم پیروزی از آن ماست.
کد خبر: ۲۱۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 27 April 2016
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: 80 کشور جهان از داعش حمایت می کنند.

 به گزارش تابناک تبریز، سردار عزت الله جعفری در نشست هماهنگی مراسمات سوم خرداد، روز آزادی خرمشهر را بزرگترین روز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: اتحاد بین تمامی بخش ها و بخصوص اتحاد بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش با هدایت های داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ترکیب روحیه عقلانیت و تدبیر، داشتن روحیه جهاد و شهادت طلبی و استفاده بهینه از ظرفیت های کشور و ... از مهم ترین عوامل آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه بود.

وی افزود: در شرایط کنونی نیز از ریاست جمهوری گرفته تا انسان عادی، اگر همه پیرو ولایت باشیم پیروزی از آن ماست.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر 80 کشور جهان از داعش حمایت می کنند اظهار کرد: آمریکا دروغ می گوید که خواهان نابودی داعش است و برای این امر تلاش می کند بلکه انواع اقسام موشک های اروپایی و آمریکایی بر سر مجاهدین اسلام و مدافعین حرم خالی می شود.

ریس بنیاد حفظ آثار و ارزش ها دفاع مقدس استان نیز بر ضرورت برگزاری جشن مجور برنامه های سوم خرداد تاکید کرد.

جعفری همچنین به مهم‌ترین برنامه های پیشنهادی گرامیداشت سی و چهارمین سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد که از میان می توان به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، اجرای مراسم ویژه میهمانی لاله ها، غباررویی و عطر افشانی گلزارهای شهدای استان، برگزاری همایش مدافعان و فاتحان خرمشهر ، دیدار با خانواده های ایثارگران، اجرای مراسم نورافشانی و موزیک مقاومت در سطح استان، جلسات خاطره گویی، شب شعر و محافل انس با قرآن و ... اشاره کرد./ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار