در جلسه شورای اسلامی شهر قم:
احداث شهرک خدمات خودرویی از چندین سال پیش در شهر قم مطرح بوده و مجوزهایی برای ایجاد آن گرفته شده و در این زمینه مکانی هم انتخاب شده و از شرکت هایی که متمایل به سرمایه گذاری هستند دعوت شده است.
کد خبر: ۲۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷ 12 April 2015
به گزارش تابناک قم، لایحه ایجاد شهرک خدمات خودرویی در شهر قم روز یکشنبه در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم مطرح شد که احداث آن با 19 رای موافق و دو رای ممتنع به تصویب اعضای این شورا رسید. 

ناصر رعیت پور عضو شورای شهر قم در مورد ایجاد شهرک خدمات خودرویی بیان داشت: احداث این شهرک از چندین سال پیش در شهر قم مطرح بوده و مجوزهایی برای ایجاد آن گرفته شده و در این زمینه مکانی هم انتخاب شده و از شرکت هایی که متمایل به سرمایه گذاری هستند دعوت شده است.

وی بیان داشت: منطقه میدان شهید رجایی که همان میدان میوه و تره بار قم است برای احداث شهرک خدمات خودرویی در 33 هکتار در نظر گرفته شده است که کارشناسان امر این مکان را تایید کرده اند. 

وی یادآور شد: کل خدمات خودرویی شامل خرید و فروش، تعمیرگاه و خدمات جانبی خودرو از داخل شهر به شهرک خدمات خودرویی منتقل خواهد شد.

رعیت پور با بیان اینکه برای ایجاد شهرک خدمات خودرویی باید از شرکت هایی استفاده شود که توانمند بوده و تجربه داشته باشند، تاکید کرد: چندین شرکت توانمند را دعوت کرده ایم و همه اعلام آمادگی کردند و بزودی مناقصه ایجاد شهرک خدمات خودرویی انجام خواهد شد. 

وی یادآور شد: برای ایجاد این شهرک باید 155 میلیارد تومان توسط سرمایه گذار خصوصی آورده شود و 72 میلیارد تومان نیز شهرداری قم مشارکت خواهد داشت.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم نیز در این جلسه گفت: ایجاد شهرک خدمات خودرویی کاری ارزشمند است که سالیان دراز جزو مطالبات شورای شهر بوده است.

عباس ذاکریان افزود: امیدواریم شهرک خدمات خودرویی در ساماندهی صنوف خدمات رسان بکوشد و چهره شهر را زیبا کند اما نکته ای که وجود دارد آن است که در قم به چهارشهرک خدمات خودرویی نیاز داریم که همه مناطق شهر را پوشش دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز در این جلسه گفت: برای ایجاد شهرک خدمات خودرویی پیمانکاران و سرمایه گذاران با سابقه ای وجود دارد و کلیه مطالعات در این زمینه انجام شده است.

مهدی اصفهانیان مقدم افزود: مهمترین موقعیت برای ایجاد شهرک خدمات خودرویی میدان میوه و تره بار است که شرایط خوبی دارد و می توانیم صنوفی که در مناطق هشت گانه شهر مشکل ایجاد کرده اند را به این شهرک منتقل کنیم تا نقش مهمی در ایجاد آرامش در شهر قم داشته باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار