در محور کاشان - قم؛
۲۳ نفر در حادثه‌ای که به دلیل انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور کاشان - قم به وقوع پیوست، مجروح شدند.
کد خبر: ۲۲۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 30 April 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، ساعت ۵ صبح امروز شنبه، انحراف از مسیر اتوبوس در اتوبان کاشان قم، متأسفانه ۲۳ نفر مجروح شدند.

در این تصادف اورژانس ۱۱۵ قم به سرعت خود را به محل رسانده و با بهره‌گیری از پنج آمبولانس و همچنین اتوبوس آمبولانس اقدام اولیه را بر روی مصدومان انجام و آنها را به مراکز درمانی نکویی و شهید بهشتی قم رساند.

همچنین اورژانس هوایی ۱۱۵ قم نیز در روز جمعه با دو پرواز مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کرد، در یکی از این پرواز‌ها بالگرد اورژانس۱۱۵ قم به روستای فوجرد از بخش دستجرد پرواز و دو مجروح بدحال را به مراکز درمانی منتقل کرد.

تصادف موتورسیکلت ۴ فوتی و مصدوم بر جای گذاشت

همچنین در تصادف جمعه شب در بلوار امام رضا(ع)، یک نفر کشته و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند.

بنابر این گزارش در این تصادف یک دستگاه خودرو سوناتا با یک دستگاه موتورسیکلت تصادف کرد که در این حادثه به دلیل اینکه موتورسیکلت بر خلاف جهت حرکت می‌کرد با خودرو تصادف کرد.
 
متأسفانه در این تصادف، راکب موتورسیکلت که آقای ۱۸ ساله بود به دلیل اصابت ضربه به سر، در دم فوت و سرنشین موتور سیکلت نیز که به شدت آسیب دیده بود، توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ قم به مراکز درمانی منتقل شد.

در این تصادف همچنین دو سرنشین خودرو سوناتا مجروح شدند که حال این مصدومان نیز نامناسب اعلام شده است، اورژانس ۱۱۵ قم با اعزام دو دستگاه آمبولانس مجروحان را به سرعت به مراکز درمانی منتقل کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار