کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد از شروع به‌کار آموزش غیرحضوری قرآن کریم کارکنان و همسران کارکنان وزارت نیرو در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 02 May 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدصادق فلاحتی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد ۱۲ اردیبهشت ماه از شروع بکار آموزش غیرحضوری قرآن کریم کارکنان و همسران کارکنان وزارت نیرو خبر داد.

وی افزود: پیرو تفاهم‌نامه منعقده فی مابین سازمان دارالقران الکریم و وزارت نیرو و به تبع آن انعقاد تفاهم‌نامه‌های استانی مبنی بر برگزاری دوره‌های آموزشی غیرحضوری قرآن کریم ویژه کارکنان صنعت آب و برق و همسران ایشان این آموزش‌ها در حال برگزاری می‌باشد.فلاحتی ادامه داد: پس از ثبت‌نام افراد متقاضی توسط ادارات مربوطه آزمون تعیین سطح انجام گرفته و افراد واجد شرایط جهت آموزش قرآن کریم به اساتید مدنظرمعرفی می‌شوند.
وی در مورد شیوه آموزش این دوره‌ها که به نوعی شیوه جدید می‌باشد گفت: آموزش‌ها بصورت غیرحضوری و تلفنی یک تا دو بار در هفته به میزان هر مکالمه ۱۰ دقیقه و تماس از سوی استاد دوره انجام می‌شود و قبل از شروع دوره بسته‌های آموزشی مربوطه در اختیار متعلمین قرار گرفته که با پیش مطالعه مطالب، اشکالات خود را در تماس استاد مرتفع می‌کنند.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد تصریح کرد: تاکنون ادارات آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب شهری و مدیریت تولید برق یزد در این مورد اقدام و هر یک مرحله‌ای از پروسه فرایند آموزش را طی می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار