مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل از تقویت صندوق امداد فرهنگیان با هدف کمک به درمان بیماری‌های صعب‌العلاج در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ 02 May 2016

احمد ناصری در گفتگو باخبرنگار مهربا بیان اینکه در سال جاری تسهیلات ویژه‌ای به‌منظور ارتقا سطح منزلت و رفاه معلمان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در نظر داریم دامنه خدمت گیری از صندوق ذخیره فرهنگیان را تقویت کنیم.

وی با تأکید به فعالیت ۱۸ هزار و ۵۳۲ نفر در بدنه آموزش‌وپرورش استان متذکر شد: به‌منظور رفاه حال معلمان مراکز درمانی فرهنگیان در شهرهایی که درمانگاه فرهنگیان ندارند، ایجاد خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان به ضرورت افزایش ضریب نفوذ بیمه برای خدمت‌رسانی به فرهنگیان تأکید کرد و گفت: در حال حاضر بیمه‌های درمان، حادثه، عمر، آتش‌سوزی، خودرو و زلزله فعال شده است و لازم است این حوزه فعالیت خود را توسعه دهد.

ناصری در خصوص ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به فرهنگیان تصریح کرد: در حال حاضر در حال مذاکره با بانک‌های مختلف هستیم تا بتوانیم تسهیلات با نرخ بهره پایین و بازپرداخت بلندمدت را جذب کنیم.

وی از جمله برنامه‌های پیش روی آموزش‌وپرورش را استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی دانست و تأکید کرد: در این راستا تلاش ما بر این است هیچ نیروی انسانی بیکار نماند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بهبود رفاه فرهنگیان را ایجاد انگیزه برای خدمت بهینه توصیف کرد و گفت: امسال بخش مهمی از برنامه‌های آموزش‌وپرورش به بهبود رفاه معلمان اختصاص خواهد یافت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار