فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری فردی که اقدام به توهین، مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 04 May 2016
به گزارش گزوه رسانه ای تابناک تبریز، سرهنگ "سهراب رحیم زاده" با اعلام جزئیات این خبر، گفت: در پی دریافت یک پرونده قضائی مبنی بر شکایت فردی با هویت مشخص مبنی بر توهین، مزاحمت و ارسال تصاویر خصوصی، با تحقیقات به‌عمل آمده از شاکی و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به انجام  این‌کار می‌کند.

رحیم زاده" اظهار کرد: بلافاصله متهم احضار و پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیرقابل انکار لب به اعتراف گشود و انگیزه خود از انجام این کار را اختلافات خانوادگی از شاکی اظهار کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک می‌توانند از طریق پلیس فتا به آدرس خ – خرمشهر و یا به معاونت اجتماعی  با شماره 2185738 اعلام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری یک سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ "رحیم محمدی" درتشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

این مقام انتظامی افزود: پلیس با انجام اقدامات پلیسی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه، وی را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی در ادامه اظهار کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیس به تعداد 9 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در خاتمه با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، و سیر مراحل قانونی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از غرق شدن یک دختر19 ساله در رودخانه روستای "کردآباد" خبر داد.  

سرهنگ "سید لطیف حسینی" در تشریح این خبر گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن دختر 19ساله در رودخانه روستای کرد آباد، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری مرکزی آذرشهر به همراه رئیس پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: طی بررسی‌های اولیه مشخص شد دختر 19 ساله در اثر سقوط از پل در رودخانه‌ای واقع در روستای کرد آباد از توابع شهرستان اسکو، که به دلیل غرق شدگی فوت شده است.

حسینی در پایان گفت: جسد متوفی پس ازتشکیل پرونده و دستورات لازم ازسوی مراجع قضایی، به سردخانه منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارق سابقه‌دار و کشف 30 فقره سرقت در تبریز خبر داد.

"سرهنگ صابر عباس زاده" اظهار کرد: در پی افزایش سرقت کفش از راه پله‌های اماکن مسکونی در سطح کلانشهر تبریز ماموران کلانتری 20 تبریز فرد مظنون به سرقت دستگیر و به این پایگاه منتقل که بعد از انجام تحقیقات، منزل متهم، مورد بازرسی قرارگرفت و مقداری اموال مسروقه کشف و به پایگاه دوم پلیس آگاهی انتقال یافت.
 
این مقام انتظامی در ادامه افزود: پس از انجام تحقیقات جامع متهم به تعداد 30 فقره سرقت از راه پله‌ها پارکینگ و انباری واحدهای مسکونی اعتراف کرد . مالباختگان به پایگاه دوم پلیس آگاهی دعوت و متهم مورد شناسایی نامبردگان قرار گرفت ودراین راستا دو نفرمالخر دستگیر و اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ارزش اموال مکشوفه را 200 میلیون ریال اعلام کرده که در نهایت، پرونده به همراه طرفین به دادسرای عمومی و انقلاب تبریز ارسال که متهم دستگیر شده با قرارقانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان" از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده با کشف 240 گرم تریاک و دستگیری 8 نفر متهم خبر داد.
 
سرهنگ توحید فارسی در خصوص اجرای این طرح گفت: هدف پلیس حفظ امنیت و آرامش شهروندان و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه است.

وی در ادامه اظهار کرد: در این طرح ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی در سطح حوزه این شهرستان از یک متهم 240 گرم تریاک که در چراغ عقب خودرو پیکان جاسازی شده بود کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: دراجرای این طرح تعداد 8نفر نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ‌ تحویل داده شد.

فارسی در پایان اظهار کرد: پلیس در چارچوب قانون ومقررات، برخورد با مجرمان و اخلالگران نظم و امنیت عمومی را در دستور کار خود قرار داده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار