فرمانده انتظامی مازندران
فرمانده انتظامی مازندران گفت: پلیس مازندران اجازه گردن‌کلفتی به هیچ اراذل و اوباشی را نمی‎دهد.
کد خبر: ۲۲۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 04 May 2016

به گزارش تابناک مازندران،  سردار مسعود جعفری‌نسب در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای یک ماه نیروی انتظامی که در میدان امام (ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ناهنجاری‌های اجتماعی به‌عنوان یک معضل فراگیر است که جامعه اسلامی ما را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با اراذل اوباشی که می‌خواهند نظم جامعه را به‌هم بزنند، به‌سختی برخورد می‌کند، افزود: نباید کارهای پلیس در سطح استان نادیده گرفته شود.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: پلیس مازندران با آمادگی کامل در برابر هرگونه ناامنی و برهم زدن آرامش مردم ایستادگی می‌کند و اجازه گردن‌کلفتی به هیچ اراذل اوباشی را نمی‎دهد.

این مسئول به اولویت‌های پلیس در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با اعتیاد و مبارزه با خرده‎فروشان از اولویت‌های پلیس در سطح استان است.

جعفری‎نسب تصریح کرد: در مبارزه با مواد مخدر یک‎هزار و 700 خرده‎فروش در کل مازندران و 272 خرده‎فروش در قائم‌شهر، ظرف کمتر از 50 روز شناسایی و به مراجع قانونی فرستاده شدند.

وی در پایان از شناسایی حدود 80 منطقه آلوده به فروش مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: تحت هیچ شرایطی آرامش مردم را به حراج نمی‌گذاریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار