دبیر انجمن اسلامی دانشگاه اصفهان:
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: فیلم «ایستاده در غبار» فردا برای دانشجویان دانشگاه اصفهان اکران می‌شود.
کد خبر: ۲۲۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 07 May 2016
پیام مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، درباره اکران فیلم ایستاده در غبار در دانشگاه اصفهان اظهار کرد: همانطور که رهبر انقلاب بارها تاکید کرده‌اند، فعالیت‌های فرهنگی هر مقدار قالب جذاب‌تر و هنری‌تری داشته باشند قطعاً ماندگارتر خواهند بود.

وی در مورد فیلم ایستاده در غبار گفت: این فیلم زندگی حاج احمد متوسلیان، یکی از قهرمانان ملی ایران را روایت می کند که با وجود تاثیری که در مقاطع مختلف انقلاب داشته است، کمتر دیده‌شده و حداقل اثر این فیلم مرور و یادآوری ارزش‌های دینی و آرمان‌هایی است که برایشان هزینه‌های سنگینی داده شده است.

دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در خصوص میزان اطلاعات دانشجویان از دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در بین قشر دانشجو کم‌اطلاعی از سرگذشت چنین مردانی و این‌چنین بزرگانی کم نیست و طبیعتاً این قشر با آگاهی از آن دوران، می توانند در حد شایستگی در جامعه کنونی نقش خود را ایفا کنند.

وی تأکید کرد: چنین کارگردان‌هایی در عصر حاضر کم هستند و برای تشویق و ساختن مداوم چنین فیلم‌هایی نیاز به تشویق دارند؛ در صورت استقبال دانشجویان و اقشار مختلف جامعه از چنین فیلم‌هایی، کارگردانان انقلابی کارهای خود را در ساخت چنین فعالیت‌هایی تداوم خواهند بخشید.

مرادی در پایان در خصوص تاثیر تماشای این فیلم بر دانشجویان ابراز کرد: امیدواریم دانشجویان بعد از تماشای ایستاده در غبار نسبت به زندگی این قهرمان آگاهی پیدا کنند، نه‌فقط به سبب باخبر شدن از سرنوشت چنین شخصیت‌هایی بلکه برای آگاهی یافتن از افکار و جهان‌بینی‌ امثال این مردان بزرگ.

به گفته دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان، فیلم ایستاده در غبار یکشنبه 18 اردیبهشت‌ ماه، ساعت 14 الی 16 برای دانشجویان در دانشگاه اصفهان اکران می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار