مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل:
مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل گفت: تا سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر سه ایستگاه ویژه دوچرخه‌سواری در سه ورودی اصلی دریاچه شورابیل راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 08 May 2016

سه ایستگاه دوچرخه‌سواری در شورابیل راه‌اندازی می‌شود

فضیلت ابراهیمی در جریان بازدید از عملیات اجرایی ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری رینگ دور دریاچه شورابیل اردبیل اظهار کرد: مدیریت شورابیل با تأکیدات شهردار اردبیل کار ساخت سه ایستگاه ویژه دوچرخه‌سواری را در سه ورودی اصلی دریاچه شورابیل آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا سوم خرداد کار ساخت ایستگاه‌ها و پیست دوچرخه‌سواری به اتمام برسد.

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل با یادآوری اینکه مجموعه شورابیل به یک مجموعه عظیم گردشگری با امکانات و زیرساخت‌های مطلوب و مناسب برای تقویت مؤلفه‌های گردشگری تبدیل شده است، گفت: تلاش جدی بر این است تا مجموعه شورابیل با افق روشن و دید مناسب در ابعاد مختلف توسعه صنعت گردشگری رونق بگیرد که در همین زمینه راه‌اندازی مجموعه‌های جذاب گردشگری شورابیل در دستور کار قرار گرفته است.

ابراهیمی با بیان اینکه دید ما به شورابیل یک دید جامع و کامل به عنوان یک ظرفیت عظیم گردشگری است، افزود: اگر قصد ساخت هتل یا مجموعه تفریحات سالم و گردشگری سلامت را داریم، نگاه ما بر محور نگاه بلند مدت است تا کل این مجموعه به نام مجموعه گردشگری سلامت در کشور با ابعاد و ویژگی‌های خاص معرفی شود.

وی بیان کرد: قطعاً تلاش و پیگیری‌ها بر انجام شایسته و مطلوب کارهاست که قطعاً نتایج و ثمرات مناسب آن را به خوبی می‌توانیم مشاهده کنیم.

ابراهیمی از پیگیری‌ها برای تکمیل کارهای عمرانی در شورابیل تا آغاز فصل ورود گردشگران خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم تا آغاز تعطیلات تابستانی و بعد از ماه مبارک رمضان کل مجموعه شورابیل با ابعاد و ویژگی‌های خاص خود به مرحله بهره‌برداری برسد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار