مشاور فرهنگی وزیر نیرو
مشاور فرهنگی وزیر نیرو با بیان اینکه کار گروه‌های تکفیری در نقض آتش‌بس خان‌طومان سوریه نکبت‌بار و زشت بود، گفت: گروه‌های تکفیری و داعش درس بزرگی از این جنایت می‌گیرند.
کد خبر: ۲۲۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 12 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام علی یزدان‌پرست  در جشن میلاد امام سجاد (ع) در بقعه امامزاده عباس (ع) این شهرستان اظهار کرد: امام حسین (ع) تاریخ‌ساز جهان اسلام است و تا ابد نام ایشان زنده خواهد ماند.

وی با بیان اینکه مردم برای خون امام حسین (ع) و زنده نگه‌داشتن فرهنگ حسینی میلیاردها تومان هزینه می‌کنند، افزود: اعیاد و مناسبت‌ها نزد مسلمانان از جایگاه بالایی برخوردار است و نسبت به تقویت آنها باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت گیرد.

مشاور فرهنگی وزیر نیرو با اشاره به جایگاه بالای شهادت در دین اسلام، گفت: دشمن از شهدا و فرهنگ شهادت‌طلبی ملت ایران هراس دارد و با تمام توطئه‌ها و هجمه‌های فرهنگی سعی بر کنترل و فروکش کردن آن دارد و به لطف خدا کور خوانده است.

یزدان‌پرست به شهادت 13 مازندرانی مدافع حرم در منطقه خان‌طومان سوریه اشاره کرد و افزود: گروه‌های تکفیری در زمان آتش‌بس ناجوانمردانه سربازان ایرانی را به شهادت رساندند.

وی با اعلام اینکه کار گروه‌های تکفیری در نقض آتش‌بس خان‌طومان نکبت‌بار و زشت بود، گفت: گروه‌های تکفیری و داعش درس بزرگی از این جنایت خواهند گرفت و در روزهای اخیر شاهد به هلاکت رسیدن 500 نفر از آنها بودیم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار