فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: متخبین فارس خدمت به مردم را اولویت بدانند و با دولت همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۲۳۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 15 May 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس: سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور در نشست صمیمی با منتخبان مردم فارس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کسانی که در این دوره به عنوان منتخبان مردم به مجلس راه یافتند باید ضمن همکاری با دولت در جهت خدمت به مردم تلاش و همت ویژه کنند.

وی با تشریح موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی افزود: همدلی و همراهی دولت و مجلس موجب پیشرفت بیشتر کشور و خدمت شایسته تر به مردم می شود.

سردار غیب پرور با اشاره به نمایندگان استان فارس اظهارداشت: منتخبان مردم استان فارس در مجلس با حفظ وحدت و همدلی و بکارگیری همه ظرفیت های استانی و ملی برای توسعه همه جانبه استان فارس تلاش کنند.

نمایندگان منتخب استان فارس نیز در این دیدار بر ایفای نقش موثر در مجلس شورای اسلامی و تلاش برای حضور موثر در تراز مردم استان فارس، جدیت برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، جلوگیری از نفوذ دشمن و تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کردند.

نمایندگان فارس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مجموعه بسیج و سپاه استان، برای برقرای نظم و امنیت فرآیند انتخابات و مشارکت حداکثری مردم تقدیر کرده و خواستار استمرار جلسات با فرمانده سپاه استان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار