رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس گفت: امنیت کنونی در ایران اسلامی مدیون و مرهون رزمندگان مدافع‌حرم است.
کد خبر: ۲۳۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 17 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، پرویز سالاری در آئین گرامیداشت فرهنگ ایثار در جامعه، اظهار داشت: برای اولین بار حضرت اباعبدالحسین (ع) با قیام خود در کربلا  اسلام انقلابی و ناب محمدی(ص) را از اسلام انحرافی ابوسفیانی که امروز نماد اسلام امریکایی است، جدا کرد و امام راحل نیز در خرداد 42 با احیای راه اباعبدالله راه مقابله با نظام شاهنشاهی را گشود و مظاهر اسلام آمریکایی را برای مردم تبیین کرد.
خبرگزاری فارس: امنیت کنونی ایران مدیون رزمندگان مدافع‌حرم است
وی افزود: بر همه واجب است که از رزمندگان جبهه مقاومت که همان جبهه انقلاب اسلامی ناب محمدی (ص) در مقابل گروه‌های تکفیری است، حمایت کنیم و اجازه ندهیم خط سرخ شهدا در جامعه گم شود.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: برخی راه درخشان و منور شهدای خان‌طومان را که برای عزت و شرف ایران، فدا شده‌اند، گم کرده‌اند و بجای حمایت از ارزش‌های والای شهدا و جانبازان بر سر "خان تومان" نشسته اند و ارتزاق می‌کنند!
 
وی با انتقاد از آنان که می‌گویند ما انقلاب اسلامی داریم و در پی اسلام انقلابی نیستیم، گفت: این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که حضرت امام (ره) در جلد 21 صحیفه نور، منشور روحانیت را به درستی و روشنی تبیین فرموده‌اند و تاکید  بر روح اسلام انقلابی دارند و تندترین وسهمگین‌ترین امام (ره) علیه انواع مسلمانان غیر انقلابی بود.
 
سالاری اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در سال گذشته در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران فرمودند "اسلام انقلابی همانی است که انسان در قرآن کریم مشاهده می‌کند، اصلا اقتدار ما بخاطر روحیه و عمکرد انقلابی ماست" بنابراین حجت بر ما در مورد نسبت میان انقلابی بودن و اسلامی بودن به خوبی روشن است.
 
عضو شورای شهر بندرعباس تاکید کرد: آنانی که به راه و رسم زندگی دنیوی دل بسته‌اند و از بیت‌المال حقوق‌های بالا و بی‌حساب دریافت می‌کنند، باید به هوش باشند و بدانند امت اسلامی ما در مقابل مدیران منحرف، فاسد و ناکارآمد از هر جناح و گروهی که باشند، ساکت نخواهند نشست.
 
وی اظهار داشت: آمریکا و ایادی آن خواب تسلط دوباره بر ایران را در سر می‌پرورانند و چنان‌چه غفلت بورزیم این خواب دشمن تعبیر خواهد شد.
 
سالاری با اشاره به توطئه‌های ریز و درشت نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا مدافع تمامیت ارضی کشور هستند و اگر کشور در امنیت و آرامش به سر می‌برد، بخاطر ایثار و خودگذشتگی آنان است و این قشر عظیم و دلسوز الگوی جامعه امروز ایران اسلامی هستند.
 
وی اظهار داشت: جبهه استکبار و در راس آن دولت آمریکا جز به نابودی نظام جمهوری اسلامی رضایت نمی‌دهد  و بر مسؤولین و دولت‌مردان فرض است که گول لبخند و ظاهرسازی دشمن را نخورند.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: بی‌تردید اگر مدافعان حرم به سوریه نرفته بودند، مزدوران تکفیری پس از فتح سوریه متوقف نمی شدند و به سمت عراق، لبنان و ایران سرازیر می‌شدند و جنگ‌های نیابتی در مرزهای ایران، عراق و ترکیه جریان می‌یافت لذا امنیت کنونی در ایران اسلامی مدیون و مرهون رزمندگان مدافع‌حرم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار