ایرج کارخایی در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، با اشاره به نقش آفرینی های این خبرگزاری در عرصه اطلاع رسانی گفت: این رسانه از سرسلسله های اصحاب رسانه و فعالیت رسانه ای در این استان است.
کد خبر: ۲۳۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 17 May 2016
به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان مدیر کل روابط عمومی استانداری در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان به مناسب 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، افزود: خبرگزاری ایرنا امید، خاستگاه و ملجا کار رسانه ای در بین اصحاب رسانه ای در استان سمنان است.
وی با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی جایگاه شایسته ای در بین رسانه ها دارد، تصریح کرد: خبرنگاران ایرنا در استان سمنان همواره در کنار مدیران دستگاه های اجرایی، در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افکار عمومی فعالیت ارزشمندی دارند.
ایشان با تقدیر از فعالیت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایرنا ظرفیت و توانمندی ویژه دارد که روابط عمومی دستگاه های اجرایی می توانند برای انجام رسالت خود، از این ظرفیت بهره گیری لازم را داشته باشند.
کارخائی تاکید کرد: روابط عمومی ها باید در استفاده از توانمندی های رسانه ای خبرگزاری ایرنا در استان سمنان به منظور انجام اهداف و وظایف خود پیشقدم باشند.
وی فعالیت های خبرگزاری جمهوری اسلامی را در مسیر آگاهی بخشی، منصف و همراه برنامه های دولت تدبیر و امید در کشور ذکر کرد.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان با اشاره به حضور فعالانه خبرنگاران خبرگزاری ایرنا استان در تمام حوزه ها، تصریح کرد : روابط عمومی ها باید هم افزایی خود با خبرگزاری ایرنا د راستان سمنان را افزایش دهند.
وی با اشاره به 27 اردیبهشت روز روابط عمومی ها، روابط عمومی و رسانه را مکمل فعالیت و یاور همدیگر دانست و گفت: هیچ روابط عمومی، بدون تعامل با رسانه ها به موفقیت نمی رسد.
کارخائی با بیان اینکه رسانه ها ظرفیت مهم آگاهی بخشی اجتماعی دارند که روابط عمومی ها باید به بهترین شکل از این توانمندی استفاده کنند، ادامه داد: در استان سمنان فضای مناسبی بین روابط عمومی ها و اهالی رسانه وجود دارد که از این هم افزایی می توان برای انعکاس دستاوردهای نظام و دولت بهره برد.
وی برگزاری انتخابات هفتم اسفند و همایش سرمایه گذاری در سال گذشته و انعکاس سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری به سمنان در سال 95 را نماد هم افزایی خبری و رسانه ای در استان سمنان عنوان کرد.
ایشان با اشاره به چالش های فعالیت روابط عمومی ها، گفت: با گذشت 6 دهه از فعالیت روابط عمومی در ایران، این واحد در سازمانها به ساختار قوی و استوار دست نیافته است و در شرایط امروز نیز نیاز به آموزش های نوین برای حضور و بهره برداری بیشتر از فضای مجازی و الکترونیک دارد.
مدیر کل روابط عمومی استانداری با بیان اینکه هنوز نگرش مدیران به روابط عمومی ها مناسب نیست و باید نگاه تخصصی فارغ از نگاه روزمره، خدماتی و پشتیبانی باشد، افزود: بدون نگاه درست مدیران به روابط عمومی، روابط عمومی به موفقیت نمی رسد.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به نقش رسانه ها در کنار روابط عمومی ها در انعکاس دستاوردها نظام اسلامی و مشکلات جامعه گفت: رسانه ها می توانند با طرح چالش ها و مشکلات، به توسعه کشور و استان کمک کنند.
فتحی با اشاره به توانمندی خبرگزاری جمهوری اسلامی، از روابط عمومی ها خواست از ظرفیت این رسانه برای انعکاس اقدامات و رفع چالشها استفاده کنند و افزود: روابط عمومی ها، رسانه ها را بازوی خود در مسیر انجام رسالت خود بدانند.
27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی است و در استان سمنان دیدار مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی با امام جمعه سمنان، تقدیر از روابط عمومی ها ،همایش روابط عمومی ها از برنامه های هفته روابط عمومی در استان سمنان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار