امام جمعه امیرکلا
امام جمعه امیرکلا با بیان اینکه ورود کالای خارجی به معنای مخالفت با تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: دستیابی به اقتصاد مقاومتی از سوی دهیاران و شوراها امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۲۳۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 18 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام عبدالحسین بابایی در همایش هم‌اندیشی شوراها و دهیاران بخش مرکزی بابل در سالن اجتماعات هلال احمر بابل که با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد با تبریک میلاد علی اکبر(ع) و روز جوان، اظهار کرد: امروز جمع شدیم تا از دهیاران و شوراهای تجلیل و تکریم شود که این امر کار ارزشمندی است.

وی افزود: این آرزوی دیرینه ما بود که در روستاها کسانی داشته باشیم که هماهنگ کننده امور مذهبی، فرهنگی، قرآنی، اقتصادی و سیاسی باشند که این امر از برکات انقلاب است.

امام جمعه امیرکلا اتحاد و انسجام را رمز موفقیت برشمرد و تصریح کرد: اقدامات و خدماتی که در روستاها انجام می‌شود در نهایت به شهرستان و بخش مرکزی برمی‌گردد.

بابایی خاطرنشان کرد: برکت، دانش و دانشمند در روستاها است و این عزتی است که خداوند به برکت نظام اسلامی دوباره به ما برگردانده است، افتخار ما این است که فرماندار، شهردار، امام جمعه و اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان مراکز علمی از روستاها هستند، باید شاکر خداوند برای این نعمت بزرگ باشیم.

وی با اشاره به اینکه تفرقه و اختلاف حیثیت انسان را خدشه‌دار می‌کند، ادامه داد: عزت و شخصیت ارزشمندتر از نفاق تفرقه است، اگر شما شوراها و دهیاران نتوانید این اتحاد را حفظ کنید در مدیریت حوزه کاری دچار مشکل می‌شوید.

امام جمعه امیرکلا با اشاره به اینکه مسؤولان زبانی راستگو ولی عملی نادرست دارند، یادآور شد: مسؤولانی هستند که با زبان خود معجزه می‌کنند ولی عمل ناشایستی دارند در حالی که اسلام صداقت را در مجموع می‌داند، ما بسیاری از علما بزرگ خود را با عمل می‌شناسیم و مرید آنها شدیم و همیشه به آنها افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم عملکرد مسؤولان را رصد می‌کنند، ادامه داد: کشور ما باغ و مسؤولان نهال این باغ هستند، باید بدانند که باغبان بعد از چهار سال درخت بی‌ثمر را قطع خواهد کرد و این مردم هم بعد از چهار سال اگر عملکرد بهینه از شما مسؤولان نبینند به شما رای نخواهند داد.

بابایی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی و عدم توجه مسؤولان، امسال شعار اقتصاد مقاومتی همراه با  اقدام و عمل را مطرح کرد، اظهار کرد: یکی از راه‌های مهم دستیابی به اقتصاد مقاومتی از سوی دهیاران و شوراها امکان‌پذیر است زیرا دهیاران و شوراها می‌توانند به مردم روستا در راستای کمک به خودکفایی کمک کنند.

امام جمعه امیرکلا با بیان اینکه دهیاران و شوراها باید با استفاده بهینه از جایگاه، دانش و جوانی خود در خدمت به مردم حرکت کنند، تصریح کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها یعنی جلوگیری از ورود کالای خارجی و حمایت از تولید داخلی، امروزه شاهد واردات کفن از چین به کشور هستیم این به معنی نابودی تولیدات داخلی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار