معاون سیاسی وزارت کشور در بوشهر گفت:
برنامه های زیادی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان داریم که یکی از آنها آموزش نیروهای اجرایی است.
کد خبر: ۲۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 15 April 2015
تابناک بوشهر: معاون سیاسی وزیر کشور امروز به دعوت استاندار به بوشهر سفر کرده است گفت: کسانی که قصد دارند برای انتخابات مجلس دهم نام نویسی کنند وسمت دولتی دارند باید تا 28 خرداد از سمت خود استعفا کنند.
آقای مقیمی افزود: برنامه های زیادی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان داریم که یکی از آنها آموزش نیروهای اجرایی است.
وی همچنین شرط دولت برای حمایت از تشکل‌ها و احزاب را داشتن مجوز عنوان کرد و گفت: اگر احزاب و تشکل ها می خواهند پشتیبانی شوند باید شناسنامه داشته باشند.
معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: نشاط سیاسی باید برای ایجاد همدلی و همزبانی دولت و ملت در کشور صورت گیرد.
معاون سیاسی وزیر کشور در نشست احزاب و فعالان سیاسی استان در استانداری بوشهر شرکت کرد ،گفت: 43 حزب در استان بوشهر فعالیت دارند که از این تعداد 19 حزب فعال و بقیه نیمه فعال هستند.
آقای حقیقی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با بیان اینکه برای فعال کردن احزاب نیمه فعال برنامه داریم افزود: 133 پایگاه خبری در استان بوشهر فعال است که 63 پایگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده اند.
وی با اشاره به مشارکت گسترده مردم استان بوشهر در دوره های گذشته انتخابات، گفت: میزان مشارکت مردم این استان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بیش از 83 درصد بوده است.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هفتم اسفند امسال برگزار می شود.
برچسب ها: انتخابات مجلس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار