حمید صبری خبر داد:
حمید صبری گفت: با حضور شخصیت‌های ملی وبین‌المللی علوم ارتباطات و روابط عمومی از کتاب دایره المعارف روابط عمومی ایران رونمایی شد.
کد خبر: ۲۳۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 25 May 2016

مید صبری ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با حضور شخصیت‌های ملی وبین‌المللی ارتباطات و روابط عمومی از دایره المعارف روابط عمومی ایران درمرکز همایش های کتابخانه ملی ایران رونمایی شد.

مولف این اثر گفت: ایده تدوین دایره المعارف به طرح موضوعی توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای باز می‌گردد و ایشان درباره اهمیت علوم انسانی و بومی‌سازی آن بارها تذکر فرمودند.

صبری افزود: همان زمان احساس کردم بومی‌سازی از دغدغه حضرت آقاست و برای بومی‌سازی هر علمی و فنی می‌بایست تجمیع داشته‌‌ها و دارایی‌های خودی انجام گیرد و تصمیم گرفتم روابط عمومی دایره المعارف را تدوین کنم تا بتوانم قدمی در اجابت فرمایشات مقام معظم رهبری برداشته باشم.

وی تصریح کرد: تدوین دایره المعارف روابط عمومی ایران قدم اول برای بومی سازی روابط عمومی ایران بود و به یاری حق و با حمایت بزرگان عرصه روابط عمومی موسسات و انجمن‌های تخصصی موفق شدیم این اثر را به مرحله انتشار برسانیم.

مولف دایره المعارف روابط عمومی ایران گفت: این اثر در دوجلد 1500 صفحه‌ای و یک‌هزار عنوان مدخل و در دو زبان  فارسی و انگلیسی در قطع رحلی درشهر تبریز دیار اولین‌ها منتشر شده و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

صبری تاکید کرد: در کنار تالیف و تدوین این اثر، نشان سالانه ملی افتخار دایره المعارف روابط عمومی ایران طراحی کردم تا به منظور تجلیل و قدردانی از خدمات و تلاش‌های علمی و تحقیقاتی روابط عمومی‌های علمی، پویا، ‌آرمانی و مولد که تولید علمی ناب و خلاقانه در این عرصه داشته‌اند، نشان ملی افتخار دایرة‌المعارف روابط عمومی ایران اعطا ‌شود.

 

دایره المعارف روابط عمومی ایران توسط استاد حمید صبری‌ طی ده سال تدوین وتالیف شده است و 12 تن از دانشمندان علم روابط عمومی ایران و جهان نظرات تخصصی خود را مکتوب ارایه نموده اند که می توان از شخصیت‌ها این عرصه به پروفسور بیان، پروفسور جلالی، پروفسور ساروخانی، پروفسور کمالی پور، پروفسور کهن‌، پروفسور فرهنگی‌، پروفسور مولانا‌، پروفسور بشیر‌، پروفسور شهین دخت خوارزمی‌، دکتر باقریان‌، دکتر سفیدی‌، استاد مطهری نژاد، استاد جواد قاسمی و دکتر پور‌محمدی اشاره کرد.

  گفتنی است که پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه‌شناسی ارتباطات در مراسم رونمایی از حمید صبری مولف دایره المعارف روابط عمومی ایران تجلیل به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار