رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دشتی بوشهرگفت:آزمایشگاه بیمارستان دولتی زینبیه خورموج مرکز شهرستان دشتی پس از تعطیلی یک روزه راه اندازی و شروع به کارکرد.
کد خبر: ۲۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴ 15 April 2015
تابناک بوشهر: به زودی سه دستگاه اتوآنالیزر(آزمایشگاه پیشرفته ونو) در بیمارستان زینبیه خورموج ، مرکز بهداشتی درمانی شهید الیاس احمدی و مرکز بهداشت درمانی شهرکاکی نیز نصب و راه اندازی خواهدشد.

این مقام مسوول اضافه کرد: تحقق این مهم موجب بهبود و ارتقا خدمت رسانی به بیماران درشهرستان دشتی می شود.

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دشتی گفت:در پی اجرای طرح تحول نظام سلامت کارهای بسیارخوبی برای خرید ونصب دستگاه های پیشرفته و جدید در بیمارستان زینبیه خورموج در دست اقدام است .

وی تصریح کرد:به زودی با راه اندازی دستگاه سی تی اسکن در این بیمارستان بسیاری از اعزام ها به بوشهرکاهش می یابد.

بحرانی ادامه داد:سه تخت ای سی یو نیز خریداری ودر حال نصب دراین بیمارستان است.

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دشتی افزود: چهار تخت ان ای سی یو تخت های مراقبت های ویژه کودکان نارس نیز خریداری و درحال نصب است که به زودی راه اندازی می شود.

دکتربحرانی هم چنین به اقدامات دیگر دولت تدبیروامید برای بهبودوضعیت بیمارستان زیبنیه ومراکز بهداشتی ودرمانی دشتی اشاره کرد و گفت: کار رنگ آمیزی و نوسازی کلیه فضای عمومی و بخش های این بیمارستان دردست اجراست که به زودی یک بخش دیگر بیمارستان زیبنیه راه اندازی می شود.

وی از همکاری مسوولان ارشد استان بوشهر ،فرمانداری دشتی و دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان در تامین اعتبار ، خرید و نصب دستگاه های پیشرفته از جمله سونوگرافی ، رادیولوژی و هتل لینگ کردن این بیمارستان تقدیرکرد.

ایرنا روز گذشته به نقل از شماری از شهروندان خورموجی درقالب گزارشی با عنوان' آزمایشگاه تنها بیمارستان خورموج بوشهر تعطیل شد' مشکلات ایجاد شده برای بیماران در شهرستان دشتی را منعکس کرده بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار