رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد از غبارروبی ۷۶۰ مسجد در دهه نکوداشت و بهداشت مساجد در سراسر شهرستان یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 31 May 2016

به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام خلیل سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد، از غبارروبی ۷۶۰ مسجد در دهه نکوداشت و بهداشت مساجد در سراسر شهرستان یزد خبر داد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن دهه سوم ماه شعبان المعظم دهه نکوداشت و بهداشت مساجد  ضمن هماهنگی با ادارات مربوطه همچون شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، بهداشت و برق هرکدام از این ادارات در زمینه غباررویی مساجد هیئت امناء مساجد را یاری خواهند کرد.
سلطانی با بیان اینکه در شهرستان یزد ۷۶۰ مسجد در ماه مبارک رمضان درهای آن به روی مردم باز می‌شود و باید این مکان‌ها بهترین وجه تعمیر شود گفت: علاوه بر مساجد تعداد حسینه و تکیه و نمازخانه‌های ادارات و دانشگاه‌ها و مدارس و حتی نمازخانه‌های موردی در آپارتمان‌هایی که به منظور اقامه نماز تعیین شده نیز به همین منظور غبارروبی خواهد شد.
وی تأکید کرد: برای نشر این فرهنگ یک مسجد نیز توسط مدیر و متولی استانی و شهرستانی غباروبی تا اهمیت این موضوع برای عموم تبیین شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد تصریح کرد: دهه آخر شعبان از ۲۰ تا ۲۹ شعبان المعظم هر سال به‌عنوان دهه نکوهداشت و غبار روبی مساجد نام‌گذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار