بر اساس اطلاعات هواشناسی اقلیم کهگیلویه گرم معتدل اعلام شده و با وجود گرمای شدید اما به دلیل شرجی نبودن حائز شرایط مناطق گرمسیری یک در محاسبه تعرفه برق نشده است.
کد خبر: ۲۴۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 04 June 2016
با توجه به گرمسیری بودن برخی مناطق استان ،تعیین تعرفه های این مناطق معمولا مورد نقد  مردم و مسئولین بوده است .
بر همین اساس یکی از این مناطق ،شهر دهدشت است که همواره نسبت به این تعرفه معترض بوده است .
خسرو پرویزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به اقدامات انجام شده برای تغییر تعرفه برق شهرستان از گرمسیری دو به یک تصریح کرد: شهرستان‌های همجوار به دلیل شرایط اعلام شده از جمله رطوبت و گرما تعرفه گرمسیری دو گرفتند.

پرویزی افزود: شهرستان کهگیلویه با توجه به اطلاعات هواشناسی طی 6 سال اخیر شرایط مورد نظر برای رطوبت هوا را نداشته و به همین دلیل با تعرفه گرمسیری نوع دو محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان لنده با اقلیم بهمئی مشابهت دارد افزود: در چرام نیز اقلیم آب و هوایی به دلیل سد کوثر دارای رطوبت و گرم و اقلیم مشابه گچساران اعلام شده است.

این مسؤول افزود: بر اساس اطلاعات هواشناسی اقلیم کهگیلویه گرم معتدل اعلام شده و با وجود گرمای شدید اما به دلیل شرجی نبودن حائز شرایط مناطق گرمسیری یک در محاسبه تعرفه برق نشده است.

پرویزی تصریح کرد: نماینده سابق شهرستان در مجلس برای تغییر تعرفه برق تلاش‌هایی انجام داده بود و نماینده فعلی نیز در جریان پیگیری‌های گذشته قرار گرفته است.

وی بیان کرد: تلاش برای تغییر تعرفه برق با همکاری نماینده شهرستان در مجلس ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
ها جون خوت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار