کد خبر: ۲۴۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲ 04 June 2016
شهردار بهشهر گفت: ایجاد بازارچه هفتگی و ساماندهی دستفروشان بهشهری با مشکلات مالی مواجه است.

به گزارش تابناک مازندران، حمید آزموده در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بهشهر در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: طرح هایی از جمله جنگل دست کاشت سالار تپه با هدف توسعه گردشگری و جذب توریسم، بهسازی ورودی شرقی بهشهر، انتخاب نماد برای معرفی شهرستان در سطح کشور، احداث بازارچه متمرکز میراث فرهنگی و صنایع دستی، تأمین اعتبار برای ادامه روند آزادسازی حریم رودخانه ها و ایجاد سیل بند و تجهیز کارخانه کمپوست شرق مازندران و ارتقاء ظرفیت آن به 250 تن؛ به منظور توسعه شهر مورد بررسی قرار گرفته و در دست اقدام هستند.

آزموده با اشاره به اینکه متولی احداث بازارچه فجرآوران در بهشهر شرکت تعاونی فجرآوران است که در حال حاضر با مشکل مالی مواجه شده، گفت: این شرکت برای احداث بازارچه تاکنون هزینه های بسیاری کرده و برای اتمام کار به اعطای تسهیلات و وام نیاز دارد که امیدواریم مسئولین در این زمینه همکاری کنند.

وی افزود: پیشنهاد ایجاد بازارچه فجرآوران در دوره شورای سوم مطرح و به منظور انتقال بازار هفتگی(چهارشنبه بازار بهشهر) و سامان دهی دست فروشان به تصویب رسید که قطعا تحقق این پروژه گامی روبه جلو در جهت توسعه اشتغال زایی در شهرستان است.

شهردار بهشهر با بیان اینکه منشور مدیریت شهری در فروردین سال جاری مکتوب و به شورای شهر ارسال شد، خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات مالی و کمبود اعتبار شهرداری در 2 سال گذشته همه تلاش خود را در راستای استفاده بهینه از فرصت های گردشگری و جذب سرمایه گذاران معطوف کردیم.

وی افزود: هدف اصلی ایجاد بازارچه فجرآوران استقرار دست فروشان بود اما متاسفانه برخی افراد سودجو که اصلا در این زمینه فعالیت ندارند تعدادی از غرفه های بازارچه را به صورت پیش فروش خریداری کردند و به همین دلیل در حال پیگیری مشکلات قانونی این بازارچه هستیم.

آزموده تاکید کرد: برنامه های شهرداری بهشهر فراشهرستانی است و برای دست یابی به رونق و توسعه شهری باید همه مسئولین و مردم در این راستا مشارکت داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار