رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: صبح امروز یک مورد انفجار توأم با حریق در طبقه اول مجتمع مسکونی چهار طبقه واقع در خیابان علامه امینی به سامانه 125 آتش‌نشانی گزارش شد.
کد خبر: ۲۴۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 10 June 2016
بهزاد بزرگزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حدود ساعت 7 صبح امروز یک مورد انفجار توأم با حریق در طبقه اول مجتمع مسکونی چهار طبقه واقع در خیابان علامه امینی به سامانه 125 به اکیپ عملیاتی ایستگاه 5 آتش‌نشانی گزارش شد.

وی افزود: اکیپ عملیاتی پس از 3 دقیقه در محل حاضر و شاهد سوختگی جوان 24 ساله و تخریب کامل طبقه اول مجتمع مسکونی بودند که بلافاصله شخص مذکور با هماهنگی لازم توسط عوامل اورژانس شهر به بیمارستان انتقال داده شد، محل پاک‌سازی کامل گردید و سپس تا ایمن‌سازی کامل نسبت به وصل کردن گاز مجتمع جلوگیری به عمل آمد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه احتمالاً نشت گاز در محیط منزل و رسیدن شعله به آن دلیل این آتش‌سوزی بوده اظهار داشت: علت دقیق این انفجار توسط کارشناسان حریق سازمان در حال بررسی است.

وی توضیح داد: شدت این انفجار به حدی بوده که باعث تخریب کامل طبقه اول ساختمان و شکسته شدن تعدادی از شیشه‌های ساختمان‌های مجاور شده است که رعب و وحشت اهالی منطقه را در پی داشته است.

بزرگزاد در پایان تصریح کرد: سوختگی جوان 24 ساله از نوع در جه 2 و در ناحیه سر، دست‌ها و قسمتی از پاها بوده که با توجه به سرعت عمل نیروهای ایمنی و رسیدن مصدوم به بیمارستان امیدواریم خطری جدی جان وی را تهدید نکند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار